Evropská unie a její regulace se postaraly o to, že jedna z nejnovějších funkcí pro autonomní přivolání elektromobilů Tesly je vlastně v evropských zemích prakticky k ničemu.
Regulace EU totiž dovolují pouze šestimetrovou vzdálenost telefonu od vozidla (a tedy i majitele vozu, který vozidlo k sobě přivolává na autopilota) a vozidlo může ujet pouze vzdálenost 20 metrů. Jeden z majitelů Modelu 3 (test) se na Twitteru podělil o videoukázku funkce Smart Summon. Narozdíl od jeho amerického kolegy si auto ze zamčené garáže nepřivolá.
https://twitter.com/stban_aceituna/status/1210916187107934209?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1210916187107934209&ref_url=https%3A%2F%2Fcleantechnica.com%2F2019%2F12%2F31%2Feu-regulations-make-tesla-smart-summon-nearly-useless%2F
Na internetu vznikla dokonce i petice jenž si klade za cíl zmírnit regulace, aby nejenom funkce Smart Summon, ale i plně autonomní řízení (FSD) byly dostupné v Evropě. Díky FSD by se tak mohla zvýšit bezpečnost dopravy. Z dat zveřejněné samotnou Teslou je patrné, že se zapnutým autopilotem dochází k nehodám několikanásobně méně než bez něj. Za 3. čtvrtletí loňského roku Tesla zaznamenala statisticky jen 1 nehodu na 7 milionů ujetých kilometrů, kdy průměr (klasická auta) činil 1 nehodu na 800 tisíc kilometrů.
Evropská unie a její regulace se postaraly o to, že jedna z nejnovějších funkcí pro autonomní přivolání elektromobilů Tesly je vlastně v evropských zemích prakticky k ničemu.
Regulace EU totiž dovolují pouze šestimetrovou vzdálenost telefonu od vozidla (a tedy i majitele vozu, který vozidlo k sobě přivolává na autopilota) a vozidlo může ujet pouze vzdálenost 20 metrů. Jeden z majitelů Modelu 3 (test) se na Twitteru podělil o videoukázku funkce Smart Summon. Narozdíl od jeho amerického kolegy si auto ze zamčené garáže nepřivolá.
https://twitter.com/stban_aceituna/status/1210916187107934209?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1210916187107934209&ref_url=https%3A%2F%2Fcleantechnica.com%2F2019%2F12%2F31%2Feu-regulations-make-tesla-smart-summon-nearly-useless%2F
Na internetu vznikla dokonce i petice jenž si klade za cíl zmírnit regulace, aby nejenom funkce Smart Summon, ale i plně autonomní řízení (FSD) byly dostupné v Evropě. Díky FSD by se tak mohla zvýšit bezpečnost dopravy. Z dat zveřejněné samotnou Teslou je patrné, že se zapnutým autopilotem dochází k nehodám několikanásobně méně než bez něj. Za 3. čtvrtletí loňského roku Tesla zaznamenala statisticky jen 1 nehodu na 7 milionů ujetých kilometrů, kdy průměr (klasická auta) činil 1 nehodu na 800 tisíc kilometrů.