Kdo by neznal následující situaci. Rozsvítí se vám kontrolka signalizující malé množství ostřikovací kapaliny a vy musíte dolít novou. Co ovšem následuje poté, je, že při nalévání kapaliny ze zcela nového kanystru většinou skončí částečně rozlitá v motorovém prostoru. Nejde ani tak o to, že by kapalina mohla poškodit motorové komponenty, ale o to, že se zbytečně připravujete o tuto kapalinu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda na to zase jednou kápla. V rámci svého programu Simply Clever přišla se speciálním trychtýřem, který vám pomůže s eliminací znehodnocené kapaliny určené pro ostřik. Nové víčko namontujete s pomocí jednoduchého návodu na místo původního plastového. Při odklopení tohoto nového pomocníka se vám vytvoří drobný trychtýř, který vám poskytne větší nálevnou plochu a vy se tak jednoduše trefíte.
Vy se tedy nebudete u nákupu kanystru s kapalinou do ostřikovače muset omezovat pouze na dražší značky, které dnes často ke kanystrům nabízí šikovné nálevky. Co si ale budeme povídat, pro kvalitní ostřik často postačí i levnější kapalina. Zvláště u takových kanystrů a nádob, které mají víčko uprostřed hrdla a nikoliv na jeho straně pak prakticky při každém použití neskončí všechen obsah v trubce označené modrým víčkem.
Čtěte také: Výstražný trojúhelník je povinnost! Kaufland prodává ještě něco mnohem lepšího
Ač by se zdálo být přirozené, že Škoda bude takové víčko do svých vozidel montovat přímo z výroby, v mnoha případech zůstává být pouze doplňkovou možností, kterou si můžete přikoupit až později. Ani konfigurátor tuto možnost nenabízí. Z pohledu ceny však nejde o žádnou investici, náhradní praktické víčko vás přijde na 109 korun.
I když zde výrobce vypisuje modely, se kterými je víčko kompatibilní, je zde velká pravděpodobnost, že byste jej mohli namontovat i na vozy jiných značek z koncernu Volkswagen a možná nejen těch. Abyste nekupovali tedy zajíce v pytli, změřte si nejdříve, že má ústí vaší nalévací trubky průměr 48,6 mm.
Kdo by neznal následující situaci. Rozsvítí se vám kontrolka signalizující malé množství ostřikovací kapaliny a vy musíte dolít novou. Co ovšem následuje poté, je, že při nalévání kapaliny ze zcela nového kanystru většinou skončí částečně rozlitá v motorovém prostoru. Nejde ani tak o to, že by kapalina mohla poškodit motorové komponenty, ale o to, že se zbytečně připravujete o tuto kapalinu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda na to zase jednou kápla. V rámci svého programu Simply Clever přišla se speciálním trychtýřem, který vám pomůže s eliminací znehodnocené kapaliny určené pro ostřik. Nové víčko namontujete s pomocí jednoduchého návodu na místo původního plastového. Při odklopení tohoto nového pomocníka se vám vytvoří drobný trychtýř, který vám poskytne větší nálevnou plochu a vy se tak jednoduše trefíte.
Vy se tedy nebudete u nákupu kanystru s kapalinou do ostřikovače muset omezovat pouze na dražší značky, které dnes často ke kanystrům nabízí šikovné nálevky. Co si ale budeme povídat, pro kvalitní ostřik často postačí i levnější kapalina. Zvláště u takových kanystrů a nádob, které mají víčko uprostřed hrdla a nikoliv na jeho straně pak prakticky při každém použití neskončí všechen obsah v trubce označené modrým víčkem.
Čtěte také: Výstražný trojúhelník je povinnost! Kaufland prodává ještě něco mnohem lepšího
Ač by se zdálo být přirozené, že Škoda bude takové víčko do svých vozidel montovat přímo z výroby, v mnoha případech zůstává být pouze doplňkovou možností, kterou si můžete přikoupit až později. Ani konfigurátor tuto možnost nenabízí. Z pohledu ceny však nejde o žádnou investici, náhradní praktické víčko vás přijde na 109 korun.
I když zde výrobce vypisuje modely, se kterými je víčko kompatibilní, je zde velká pravděpodobnost, že byste jej mohli namontovat i na vozy jiných značek z koncernu Volkswagen a možná nejen těch. Abyste nekupovali tedy zajíce v pytli, změřte si nejdříve, že má ústí vaší nalévací trubky průměr 48,6 mm.