Škoda Enyaq iV obdrží novou softwarovou aktualizaci, která prodlouží dojezd vozu, ale umožní i stažení budoucích updatů skrze datové přenosy. Mimo to se vylepšení dočká i digitální kokpit a systém infotainmentu. Vylepšený tepelný management má pomoci se zvýšením dojezdu při nižších teplotách.
Nově prodané vozy Enyaq iV dostanou tuto novou verzi ME3 již z výroby, současní majitelé budou kontaktování svými dealery, aby si domluvili servisní termín. V tomto případě je ještě nutné, aby vozidlo do servisu přijelo. Další novinky ale budou vozidla stahovat automaticky přes internet. Vaše jedna z posledních nucených návštěv servisu, kvůli systému vozu nějakou chvíli zabere. Sice se dá stále klasifikovat, jako provedení na počkání, ale raději si vezměte něco ke čtení. Instalace všech součástí softwaru může zabrat i pět hodin.
Většinu majitelů a zájemců bude zajímat, jak tato nová verze ovlivní dojezd a vlastnosti baterie. Nově bude možná nastavit lepší ochranu baterie, která ukončí nabíjení při 80 % stavu nabití. Pokud to ale bude potřeba, může majitel využít vyššího nabíjecího výkonu, který se zvyšuje u základní baterie (62 kWh) na 120 kW a u silnější 82kWh baterie až na 135 kW. Lepší tepelný management baterie zajistí vyšší reálný dojezd vozu i v chladnějších dnech a zimním období.
Čtěte také: Zkušenosti s elektromobilem Škoda Enyaq iV po roce provozu
Vylepšení se dočkala i grafika nabíjení na displeji infotainmentu. Pokud je váš cíl cesty dále, než je reálný dojezd, zobrazí vůz i místa, na kterých můžete doplnit energii. Stav nabití v procentech nyní uvidíte i na digitálních „budících“ a na head-up displeji.
Při couvání budete mít lepší přehled o okolí vozidla díky vylepšenému kontrastu zadní kamery. Tlačítkem adaptivního tempomatu na volantu nyní jednoduše přepnete mezi běžným ACC a asistovanou jízdou.
Těchto a mnohem více užitečných funkcí a vychytávek již může využívat více než 70 tisíc zákazníků v Evropě. V řeči procent si ukrojil Enyaq iV 3,5 % ze všech elektrických vozů, prodaných na Starém kontinentu. V oblíbenosti si hlídá velmi pěknou sedmou příčku.
Škoda Enyaq iV obdrží novou softwarovou aktualizaci, která prodlouží dojezd vozu, ale umožní i stažení budoucích updatů skrze datové přenosy. Mimo to se vylepšení dočká i digitální kokpit a systém infotainmentu. Vylepšený tepelný management má pomoci se zvýšením dojezdu při nižších teplotách.
Nově prodané vozy Enyaq iV dostanou tuto novou verzi ME3 již z výroby, současní majitelé budou kontaktování svými dealery, aby si domluvili servisní termín. V tomto případě je ještě nutné, aby vozidlo do servisu přijelo. Další novinky ale budou vozidla stahovat automaticky přes internet. Vaše jedna z posledních nucených návštěv servisu, kvůli systému vozu nějakou chvíli zabere. Sice se dá stále klasifikovat, jako provedení na počkání, ale raději si vezměte něco ke čtení. Instalace všech součástí softwaru může zabrat i pět hodin.
Většinu majitelů a zájemců bude zajímat, jak tato nová verze ovlivní dojezd a vlastnosti baterie. Nově bude možná nastavit lepší ochranu baterie, která ukončí nabíjení při 80 % stavu nabití. Pokud to ale bude potřeba, může majitel využít vyššího nabíjecího výkonu, který se zvyšuje u základní baterie (62 kWh) na 120 kW a u silnější 82kWh baterie až na 135 kW. Lepší tepelný management baterie zajistí vyšší reálný dojezd vozu i v chladnějších dnech a zimním období.
Čtěte také: Zkušenosti s elektromobilem Škoda Enyaq iV po roce provozu
Vylepšení se dočkala i grafika nabíjení na displeji infotainmentu. Pokud je váš cíl cesty dále, než je reálný dojezd, zobrazí vůz i místa, na kterých můžete doplnit energii. Stav nabití v procentech nyní uvidíte i na digitálních „budících“ a na head-up displeji.
Při couvání budete mít lepší přehled o okolí vozidla díky vylepšenému kontrastu zadní kamery. Tlačítkem adaptivního tempomatu na volantu nyní jednoduše přepnete mezi běžným ACC a asistovanou jízdou.
Těchto a mnohem více užitečných funkcí a vychytávek již může využívat více než 70 tisíc zákazníků v Evropě. V řeči procent si ukrojil Enyaq iV 3,5 % ze všech elektrických vozů, prodaných na Starém kontinentu. V oblíbenosti si hlídá velmi pěknou sedmou příčku.