Vedení české Škodovky zveřejnilo své pololetní výsledky. I přes velké komplikace a o třetinu nižší počet dodaných aut ve srovnání s předchozím obdobím drží stabilně své zisky v zelených číslech. Do horších prodejů se promítl nedostatek dodaných součástí i únorový vpád Ruska na Ukrajinu.
Celkem dodala svým zákazníkům 360 tisíc vozů. Běžně v takovém období vykazuje čísla kolem půl milionu kusů, vzhledem ke světové situaci se ale nedalo očekávat, že by prodejní hodnoty zůstaly stejné. S tímto problémem se ale potýkají všichni výrobci. V celkovém objemu tak automobilka vykázala tržby ve výši 676 milionů eur (zhruba 16,6 miliardy korun).
Tržby na jednotlivých trzích se obecně v posledním půlroku snižovaly. A úbytek 30 % je na prodejích znát. Samotné hodnoty výroby v koncernových továrnách ani celkový objem odbytu se ale nesnížily. Jen v důsledku chybějících komponent nebylo možné vozy kompletovat pro zákazníky.
Čtěte také: Tesla i přes všechny problémy nadále roste, rekordní výsledky však nečekejte
Rentabilita se drží na stabilní úrovni, a tak jsou představitelé společnosti spokojení. Škoda Auto dokazuje, že je vůči krizi odolná. Toto tvrzení zaznělo z úst předsedy představenstva společnosti Klause Zellmera. Poptávka je stále vysoká a ani delší čekací doby zákazníky neodrazují. Značce zůstávají věrní. Přitom druhý kvartál byl pro společnost náročnější než ten první. Nedostatky dílů se projevily teprve později. I přesto dokázala značka zachovat důležitou míru flexibility vůči svým zákazníkům.
Škoda Auto míří do své další etapy transformace k elektrickému pohonu. Během následujících týdnů začne značka propagovat svojí novou tvář, která jí má v přeměně pomoci. Aby byl celý proces co nejhladší, funguje společnost v režimu nového projektu s názvem NEXT LEVEL. Ta zahrnuje mnoho dílčích projektů, které se zaměřují na důležité aspekty bezproblémové transformace.
Projekt s názvem EFFICIENCY+ pomáhá maximálně optimalizovat vedle výnosů i výrobní a materiálové náklady. V nabídce tam můžete spatřit cenově atraktivní varianty oblíbených modelů.
Celý projekt transformace je zaštítěný hlavním projektem s názvem NEXT LEVEL — ŠKODA STRATEGY 2030. To je i rok, ve kterém by Škoda chtěla mít transformaci kompletní a ukončenou.
Vedení české Škodovky zveřejnilo své pololetní výsledky. I přes velké komplikace a o třetinu nižší počet dodaných aut ve srovnání s předchozím obdobím drží stabilně své zisky v zelených číslech. Do horších prodejů se promítl nedostatek dodaných součástí i únorový vpád Ruska na Ukrajinu.
Celkem dodala svým zákazníkům 360 tisíc vozů. Běžně v takovém období vykazuje čísla kolem půl milionu kusů, vzhledem ke světové situaci se ale nedalo očekávat, že by prodejní hodnoty zůstaly stejné. S tímto problémem se ale potýkají všichni výrobci. V celkovém objemu tak automobilka vykázala tržby ve výši 676 milionů eur (zhruba 16,6 miliardy korun).
Tržby na jednotlivých trzích se obecně v posledním půlroku snižovaly. A úbytek 30 % je na prodejích znát. Samotné hodnoty výroby v koncernových továrnách ani celkový objem odbytu se ale nesnížily. Jen v důsledku chybějících komponent nebylo možné vozy kompletovat pro zákazníky.
Čtěte také: Tesla i přes všechny problémy nadále roste, rekordní výsledky však nečekejte
Rentabilita se drží na stabilní úrovni, a tak jsou představitelé společnosti spokojení. Škoda Auto dokazuje, že je vůči krizi odolná. Toto tvrzení zaznělo z úst předsedy představenstva společnosti Klause Zellmera. Poptávka je stále vysoká a ani delší čekací doby zákazníky neodrazují. Značce zůstávají věrní. Přitom druhý kvartál byl pro společnost náročnější než ten první. Nedostatky dílů se projevily teprve později. I přesto dokázala značka zachovat důležitou míru flexibility vůči svým zákazníkům.
Škoda Auto míří do své další etapy transformace k elektrickému pohonu. Během následujících týdnů začne značka propagovat svojí novou tvář, která jí má v přeměně pomoci. Aby byl celý proces co nejhladší, funguje společnost v režimu nového projektu s názvem NEXT LEVEL. Ta zahrnuje mnoho dílčích projektů, které se zaměřují na důležité aspekty bezproblémové transformace.
Projekt s názvem EFFICIENCY+ pomáhá maximálně optimalizovat vedle výnosů i výrobní a materiálové náklady. V nabídce tam můžete spatřit cenově atraktivní varianty oblíbených modelů.
Celý projekt transformace je zaštítěný hlavním projektem s názvem NEXT LEVEL — ŠKODA STRATEGY 2030. To je i rok, ve kterém by Škoda chtěla mít transformaci kompletní a ukončenou.