Ještě než se Sandy vůbec k Tesle Model 3 (2021) dostal, tak prohlásil, že má vcelku vysoká očekávání. Také řekl, že doufá, že se Tesla inspirovala jeho radami ohledně výroby vozů, které v minulosti směrem na Teslu adresoval. Pojďme se podívat, co z videa vychází. Celé video pak najdete na konci našeho článku.
Když Tesla k Sandymu přijela, tak ho ihned do očí praštily dvě věci. Tou první, ne zrovna pozitivní, bylo dost špatné lícování u dveří vozu. Tou druhou věcí byla nečekaně dobrá kvalita laku. Dle jeho slov se jedná zatím o nejlepší zpracování laku Tesly, jaké kdy viděl. Dále si Munro pochvaloval, jak je lak hladký, a také byl rád, že se Tesla zbavila chromu.
Ačkoliv již na první pohled na dveře je zřejmé, že je lícování dost špatné, tak si Sandy vzal svůj speciální měřící nástroj, kterým se mu povedlo mezery mezi jednotlivými díly změřit. Zatímco v horní části byla mezera menší jak 1 milimetr, tak v té dolní dosahovala až 5 milimetrů, což je dle Munra naprosto nepřijatelné.
Celkově z toho byl dost zklamaný a prohlásil, že nechápe, jak to, že se Tesla s takovými vadami stále potýká. Dále prohlásil, že to je jedna z nejvíce triviálních vad, jejíž řešení není nijak obtížné. A přestože Tesle dokonce doporučil několik profesionálů, co by s tím pomohli, tak očividně k těmto problémům dochází i nadále.
Kromě špatného slícování dveří našel na exteriéru Sandy ještě pár dalších problémů. Mezi ně patří například špatné a až těžké zavírání dveří, špatné zarovnání zadních světel a další podobné vady. Podle Sandyho je však klíčové, aby se Tesla s těmito výrobními chybami konečně vypořádala, pokud chce opravdu ovládnout trh.
Je také zajímavé, že zatímco pravá strana vozu byla plná vad, tak ta druhá byla dle Sandyho z pohledu kvality výroby skoro až dokonalá. Kde je tedy problém? Jak to, že jedna strana se Tesle dost povedla a ta druhá nikoli?
„Kvalita výroby je jedna z věcí, co budou Teslu neustále sužovat, pokud si s tím neporadí,“ pronesl Sandy Munro, když obcházel a kontroloval vůz. Je nutno přiznat, že Tesla je občas přesně kvůli takovým problémům terčem posměchu, snad se to tedy zlepší.
Na exteriéru vozu se tedy pár chyb našlo, ale jak dopadl interiér? I když ho sám Sandy prozkoumal dost podrobně, tak nenašel nic špatného či negativního, což je určitě skvělá zpráva. Alespoň interiér tedy Tesla zvládá prý na jedničku. Jen tak dál, Elone.
Přestože byl Munro z kvality výroby nejprve zklamaný, tak se pokusil lehce změnit úhel pohledu a prohlásil, že se kvalita giganticky zlepšila. Když nový Model 3 a jeho prohlídku porovnal s původní tři roky starou prohlídkou starého Modelu 3, tak se Tesla prý neskutečně zlepšila a posunula vpřed. Pořád je však na čem pracovat, tak snad se Tesle v blízké budoucnosti podaří veškeré výrobní neduhy eliminovat.
Ještě než se Sandy vůbec k Tesle Model 3 (2021) dostal, tak prohlásil, že má vcelku vysoká očekávání. Také řekl, že doufá, že se Tesla inspirovala jeho radami ohledně výroby vozů, které v minulosti směrem na Teslu adresoval. Pojďme se podívat, co z videa vychází. Celé video pak najdete na konci našeho článku.
Když Tesla k Sandymu přijela, tak ho ihned do očí praštily dvě věci. Tou první, ne zrovna pozitivní, bylo dost špatné lícování u dveří vozu. Tou druhou věcí byla nečekaně dobrá kvalita laku. Dle jeho slov se jedná zatím o nejlepší zpracování laku Tesly, jaké kdy viděl. Dále si Munro pochvaloval, jak je lak hladký, a také byl rád, že se Tesla zbavila chromu.
Ačkoliv již na první pohled na dveře je zřejmé, že je lícování dost špatné, tak si Sandy vzal svůj speciální měřící nástroj, kterým se mu povedlo mezery mezi jednotlivými díly změřit. Zatímco v horní části byla mezera menší jak 1 milimetr, tak v té dolní dosahovala až 5 milimetrů, což je dle Munra naprosto nepřijatelné.
Celkově z toho byl dost zklamaný a prohlásil, že nechápe, jak to, že se Tesla s takovými vadami stále potýká. Dále prohlásil, že to je jedna z nejvíce triviálních vad, jejíž řešení není nijak obtížné. A přestože Tesle dokonce doporučil několik profesionálů, co by s tím pomohli, tak očividně k těmto problémům dochází i nadále.
Kromě špatného slícování dveří našel na exteriéru Sandy ještě pár dalších problémů. Mezi ně patří například špatné a až těžké zavírání dveří, špatné zarovnání zadních světel a další podobné vady. Podle Sandyho je však klíčové, aby se Tesla s těmito výrobními chybami konečně vypořádala, pokud chce opravdu ovládnout trh.
Je také zajímavé, že zatímco pravá strana vozu byla plná vad, tak ta druhá byla dle Sandyho z pohledu kvality výroby skoro až dokonalá. Kde je tedy problém? Jak to, že jedna strana se Tesle dost povedla a ta druhá nikoli?
„Kvalita výroby je jedna z věcí, co budou Teslu neustále sužovat, pokud si s tím neporadí,“ pronesl Sandy Munro, když obcházel a kontroloval vůz. Je nutno přiznat, že Tesla je občas přesně kvůli takovým problémům terčem posměchu, snad se to tedy zlepší.
Na exteriéru vozu se tedy pár chyb našlo, ale jak dopadl interiér? I když ho sám Sandy prozkoumal dost podrobně, tak nenašel nic špatného či negativního, což je určitě skvělá zpráva. Alespoň interiér tedy Tesla zvládá prý na jedničku. Jen tak dál, Elone.
Přestože byl Munro z kvality výroby nejprve zklamaný, tak se pokusil lehce změnit úhel pohledu a prohlásil, že se kvalita giganticky zlepšila. Když nový Model 3 a jeho prohlídku porovnal s původní tři roky starou prohlídkou starého Modelu 3, tak se Tesla prý neskutečně zlepšila a posunula vpřed. Pořád je však na čem pracovat, tak snad se Tesle v blízké budoucnosti podaří veškeré výrobní neduhy eliminovat.