Samozřejmě, Evropan hrdě prohlásí, že ty nejlepší automobily pocházejí ze Starého kontinentu. Když ale vidíme, s čím v posledních letech přichází Čína, nemůžeme si pomoct, ale evropské automobilky by se měly mít pořádně na pozoru! Koncept elektromobilu SAIC R ES33 je jasným důkazem.
Jasně, zatím jde jen o vizi vozu, který se nebude prodávat dříve než v roce 2022. Konkrétně je sériová výroba v plánu na druhou polovinu příštího roku. Ovšem design, specifikace a technologie, o kterých se už nyní od serveru Carscoop dozvídáme, vypadají více než dobře. Crossover ve stylu kupé vypadá hodně moderně a luxusně.
Prémiová čínská značka SAIC, která mimochodem spolupracuje i například s Volkswagenem, slibuje elektromobil snů. Auto na baterky má mít dojezd přes 700 km dle normy NEDC, přičemž výměna baterie bude po vzoru taktéž čínské firmy Nio prakticky otázkou jen dvou minut, navíc se auto vlastně obejde i bez řidiče, protože využije nejpokročilejší technologie a systémy pro plně autonomní jízdu.
Čtěte také: Auta do zásuvky v Číně zaznamenala historicky rekordní prodeje
Celkem dostane model R ES33 do vínku 33 senzorů, které budou hlídat vůz během jízdy, ať už jde o Lidar, dále laserový a ultrazvukový radar, či pokročilé čipy od firmy Nvidia. Vrcholem má být supermoderní 4D radar, který rozpozná plechovku na vzdálenost 150 metrů. Jde o radarový senzor dlouhého dosahu s vysokým rozlišením, který dokáže detekovat nejen vzdálenost, ale také relativní rychlost, azimut objektů, či jejich výšku nad úrovní silnice.
Díky konektivitě přes superrychlé 5G sítě a potažmo technologii V2X dokáže vůz komunikovat s ostatními vozidly, což má přinést další stupeň bezpečnosti a autonomie.
Samozřejmě, Evropan hrdě prohlásí, že ty nejlepší automobily pocházejí ze Starého kontinentu. Když ale vidíme, s čím v posledních letech přichází Čína, nemůžeme si pomoct, ale evropské automobilky by se měly mít pořádně na pozoru! Koncept elektromobilu SAIC R ES33 je jasným důkazem.
Jasně, zatím jde jen o vizi vozu, který se nebude prodávat dříve než v roce 2022. Konkrétně je sériová výroba v plánu na druhou polovinu příštího roku. Ovšem design, specifikace a technologie, o kterých se už nyní od serveru Carscoop dozvídáme, vypadají více než dobře. Crossover ve stylu kupé vypadá hodně moderně a luxusně.
Prémiová čínská značka SAIC, která mimochodem spolupracuje i například s Volkswagenem, slibuje elektromobil snů. Auto na baterky má mít dojezd přes 700 km dle normy NEDC, přičemž výměna baterie bude po vzoru taktéž čínské firmy Nio prakticky otázkou jen dvou minut, navíc se auto vlastně obejde i bez řidiče, protože využije nejpokročilejší technologie a systémy pro plně autonomní jízdu.
Čtěte také: Auta do zásuvky v Číně zaznamenala historicky rekordní prodeje
Celkem dostane model R ES33 do vínku 33 senzorů, které budou hlídat vůz během jízdy, ať už jde o Lidar, dále laserový a ultrazvukový radar, či pokročilé čipy od firmy Nvidia. Vrcholem má být supermoderní 4D radar, který rozpozná plechovku na vzdálenost 150 metrů. Jde o radarový senzor dlouhého dosahu s vysokým rozlišením, který dokáže detekovat nejen vzdálenost, ale také relativní rychlost, azimut objektů, či jejich výšku nad úrovní silnice.
Díky konektivitě přes superrychlé 5G sítě a potažmo technologii V2X dokáže vůz komunikovat s ostatními vozidly, což má přinést další stupeň bezpečnosti a autonomie.