Renault Trafic E-Tech Electric – Extratřída mezi elektrickými dodávkami?

Matouš Vrchota
  • Renault Trafic E-Tech Electric byl právě představen
  • Dorazí nejen v užitkové verzi, ale i ve speciální kempingové úpravě
  • Automobilka potvrzuje své přední místo v segmentu užitkových vozidel
Renault Trafic Van E-Tech Electric
Renault Trafic Van E-Tech Electric

Po čtyřleté přestávce se na hannoverský autosalon vydal i Renault se svými užitkovými vozidly. V dnešní době se již nedá předpokládat, že by na takové prestižní výstavě mohly chybět elektrické modely. I Renault tak představuje své nové vozy s vysokou užitnou hodnotou. Zkrátka nepřijdou i milovníci kempingu a cestovní volnosti.

Nový Renault Trafic Van E-Tech Electric

Je naprosto jasné, že Renault se chce předvést a odpovědět na úspěch Fordu a jeho elektrického Transitu. Vždyť jeho užitkového modelu Master se od roku 1980 prodalo přes tři miliony kusů a řadí se na celkové druhé místo v tomto segmentu. To ale není ten hlavní trhák, se kterým se sem Renault chystá. Master už je mezi elektrickými dodávkami známý pět let. Nejnovější techniku má do Hannoveru přivézt model Trafic Van E-Tech Electric. Ten, který se dlouhodobě mezi spalovacími modely řadí na první místo.

Jeho příznivci se mohou těšit na stále stejně skvělé parametry a vlastnosti, pro které si tento vůz zamilovali. Dostanou navíc nejnovější moderní bezpečnostní technologie a modulární systémy, které jízdy a pracovní úkony s vozem jen více usnadní. Zařadit mezi ně můžeme nový multimediální systém i bohatý výběr motorizací. Budou nabízeny dvě varianty délky (5,08 a 5,48 m) a kromě standardní výšky 1,97 i zvýšená verze o výšce 2,49 m.

Stánek Renault Van v Hannoveru
Stánek Renault Van v Hannoveru

Čtěte také: Renault ukázal koncept elektrického „obytňáku“. Na dlouhé výlety ale zapomeňte


Je libo pracanta nebo pojízdný hotel?

Vůz bude poháněný motorem o výkonu 90 kW, umožní táhnout přívěs do hmotnosti 750 kg a zatížení vozu do 1,1 tuny nákladu. Baterie umožní dojezd kolem 240 kilometrů podle metodiky WLTP. Kapacitu 52 kW doplníte pomocí AC nabíječek do výkonu 22 kW nebo rychlejšími DC stojany do výkonu 50 kW.

Model Trafic se bude nabízet i v kempingové variantě Hippie Caviar Hotel. Díky své velikosti nabídne skvělý komfort a výbava se vyrovná pětihvězdičkovému hotelu. Dobrodružné povahy budou z této varianty nadšené. Již dříve jsme psali o menší cestovní variantě v podobě upraveného modelu Kangoo. Jeho představa cestování se nazývá Hippie Caviar Motel a stojí na prodlouženém rozvoru tohoto modelu.

Renault Kangoo v kempovací verzi Hippie Caviar Motel
Renault Kangoo v kempovací verzi Hippie Caviar Motel

Vítaný návrat do Hannoveru

Renault se rozhodně do Hannoveru nevydal s prázdnou. Trafic bude plnit roli hlavní novinky, ale ani současné elektrické modely značce neudělají ostudu. Automobilka potvrzuje svojí dominantní roli ve svém segmentu a zákazníci na její novinky slyší. Autosalon v Hannoveru oficiálně začal právě dnes a potrvá do neděle 25. září.


Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Matouš se zajímá o moderní technologie, zejména v oblasti automotive. Baví ho vše digitální, ideálně s Androidem. Ve volném čase se věnuje úpravám rodinného vozového parku nebo vyráží na kole.


Komentáře


Nejnovější články