Při příležitosti evropské premiéry nového manažerského sedanu ES představuje Lexus celosvětově první reklamu se scénářem sepsaným umělou inteligencí a natočenou oscarovým režisérem.
Spot ‘Driven by Intuition’ o stopáži 60 sekund režíroval Kevin Macdonald, režisér filmů Poslední skotský král a Whitney a držitel Oskara za nejlepší dokumentární film Jeden den v září. Reklama bude uvedena 19. listopadu na kanálech Lexus, ještě před hlavní evropskou kampaní modelu ES, která začíná letos v prosinci.
Poté bude spot uveden prostřednictvím digitálních kanálů, sociálních sítí a evropských kin s cílem informovat o zahájení prodeje sedanu Lexus ES počátkem příštího roku na evropských trzích.
Ve stejném duchu technického provedení, které stálo za vznikem levitujícího prkna Lexus Hoverboard, byl celý základní děj a scénář filmu vytvořen umělou inteligencí, vyvinutou technickým partnerem Visual Voice ve spolupráci s agenturou The&Partnership a za podpory sady nástrojů a aplikací umělé inteligence IBM Watson.
Výroba snímku zahrnovala vývoj speciální umělé inteligence pomocí dat, jako jsou např. reklamy na luxusní modely za posledních 15 let, emocionálně zaměřené informace o tom, co nejsilněji oslovuje cílovou skupinu a speciálně zadané informace o lidské intuici.
Při příležitosti evropské premiéry nového manažerského sedanu ES představuje Lexus celosvětově první reklamu se scénářem sepsaným umělou inteligencí a natočenou oscarovým režisérem.
Spot ‘Driven by Intuition’ o stopáži 60 sekund režíroval Kevin Macdonald, režisér filmů Poslední skotský král a Whitney a držitel Oskara za nejlepší dokumentární film Jeden den v září. Reklama bude uvedena 19. listopadu na kanálech Lexus, ještě před hlavní evropskou kampaní modelu ES, která začíná letos v prosinci.
Poté bude spot uveden prostřednictvím digitálních kanálů, sociálních sítí a evropských kin s cílem informovat o zahájení prodeje sedanu Lexus ES počátkem příštího roku na evropských trzích.
Ve stejném duchu technického provedení, které stálo za vznikem levitujícího prkna Lexus Hoverboard, byl celý základní děj a scénář filmu vytvořen umělou inteligencí, vyvinutou technickým partnerem Visual Voice ve spolupráci s agenturou The&Partnership a za podpory sady nástrojů a aplikací umělé inteligence IBM Watson.
Výroba snímku zahrnovala vývoj speciální umělé inteligence pomocí dat, jako jsou např. reklamy na luxusní modely za posledních 15 let, emocionálně zaměřené informace o tom, co nejsilněji oslovuje cílovou skupinu a speciálně zadané informace o lidské intuici.