Reklamu na nový hybridní Lexus ES napsala umělá inteligence

Při příležitosti evropské premiéry nového manažerského sedanu ES představuje Lexus celosvětově první reklamu se scénářem sepsaným umělou inteligencí a natočenou oscarovým režisérem.

Spot ‘Driven by Intuition’ o stopáži 60 sekund režíroval Kevin Macdonald, režisér filmů Poslední skotský král a Whitney a držitel Oskara za nejlepší dokumentární film Jeden den v září. Reklama bude uvedena 19. listopadu na kanálech Lexus, ještě před hlavní evropskou kampaní modelu ES, která začíná letos v prosinci.

Poté bude spot uveden prostřednictvím digitálních kanálů, sociálních sítí a evropských kin s cílem informovat o zahájení prodeje sedanu Lexus ES počátkem příštího roku na evropských trzích.

Ve stejném duchu technického provedení, které stálo za vznikem levitujícího prkna Lexus Hoverboard, byl celý základní děj a scénář filmu vytvořen umělou inteligencí, vyvinutou technickým partnerem Visual Voice ve spolupráci s agenturou The&Partnership a za podpory sady nástrojů a aplikací umělé inteligence IBM Watson.

Výroba snímku zahrnovala vývoj speciální umělé inteligence pomocí dat, jako jsou např. reklamy na luxusní modely za posledních 15 let, emocionálně zaměřené informace o tom, co nejsilněji oslovuje cílovou skupinu a speciálně zadané informace o lidské intuici.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Reklamu na nový hybridní Lexus ES napsala umělá inteligence

Při příležitosti evropské premiéry nového manažerského sedanu ES představuje Lexus celosvětově první reklamu se scénářem sepsaným umělou inteligencí a natočenou oscarovým režisérem.

Spot ‘Driven by Intuition’ o stopáži 60 sekund režíroval Kevin Macdonald, režisér filmů Poslední skotský král a Whitney a držitel Oskara za nejlepší dokumentární film Jeden den v září. Reklama bude uvedena 19. listopadu na kanálech Lexus, ještě před hlavní evropskou kampaní modelu ES, která začíná letos v prosinci.

Poté bude spot uveden prostřednictvím digitálních kanálů, sociálních sítí a evropských kin s cílem informovat o zahájení prodeje sedanu Lexus ES počátkem příštího roku na evropských trzích.

Ve stejném duchu technického provedení, které stálo za vznikem levitujícího prkna Lexus Hoverboard, byl celý základní děj a scénář filmu vytvořen umělou inteligencí, vyvinutou technickým partnerem Visual Voice ve spolupráci s agenturou The&Partnership a za podpory sady nástrojů a aplikací umělé inteligence IBM Watson.

Výroba snímku zahrnovala vývoj speciální umělé inteligence pomocí dat, jako jsou např. reklamy na luxusní modely za posledních 15 let, emocionálně zaměřené informace o tom, co nejsilněji oslovuje cílovou skupinu a speciálně zadané informace o lidské intuici.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."