Tesla reklamu nepotřebuje, Tesla je reklama, jako by léta proklamovala samotná automobilka i Elon Musk. A do jisté míry se na to nedá říct ani popel, protože dobré zboží se přece prodává samo. Nebo ne?
Před týdnem jsme vás v tomto samostatném článku informovali, že v rámci investorské akce Musk obrátil a možnost vlastní inzerce připustil. Ty tam jdou časy, kdy zcela jasně dával najevo, že značka si jde v tomto směru svojí cestou a takových „tyjátrů“ jí netřeba.
Aby bylo jasno, nejde o kritiku, nýbrž konstatování faktů. Z pohledu marketingu nepochybně patří dobrá a kvalitní reklama mezi nejúčinnější nástroje, jak zaujmout potenciálního zákazníka. Tudíž je s podivem, že k tomu nedošlo dříve.
Čtěte také: Číňané nelení. Chystaný elektrický sedan od Geely chce trumfnout i Teslu
S ohledem na vývoj posledních událostí je tak překvapivá jedna důležitá věc, a tou je reakční čas. Tesla totiž na Twitteru zveřejnila reklamu „Drive to believe“ (ke shlédnutí výše), což mě vede k zamyšlení, že tady nejde o spontánní nápad, jenž se náhle urodil v něčí hlavě. Každopádně, výsledný efekt není vůbec zlý.
Hlavními aktéry dvouminutového spotu jsou totiž elektromobil Tesla Model 3, máma od rodiny a její dvě ratolesti. A jako každá mladá žena, jež je se dvěma malými dětmi v takřka permanentním stresu, klade důraz na efektivitu, komfort, časovou úsporu a zdraví. Ostatně, vlastní názor si udělejte sami a dejte nám vědět v komentářích.
Tesla reklamu nepotřebuje, Tesla je reklama, jako by léta proklamovala samotná automobilka i Elon Musk. A do jisté míry se na to nedá říct ani popel, protože dobré zboží se přece prodává samo. Nebo ne?
Před týdnem jsme vás v tomto samostatném článku informovali, že v rámci investorské akce Musk obrátil a možnost vlastní inzerce připustil. Ty tam jdou časy, kdy zcela jasně dával najevo, že značka si jde v tomto směru svojí cestou a takových „tyjátrů“ jí netřeba.
Aby bylo jasno, nejde o kritiku, nýbrž konstatování faktů. Z pohledu marketingu nepochybně patří dobrá a kvalitní reklama mezi nejúčinnější nástroje, jak zaujmout potenciálního zákazníka. Tudíž je s podivem, že k tomu nedošlo dříve.
Čtěte také: Číňané nelení. Chystaný elektrický sedan od Geely chce trumfnout i Teslu
S ohledem na vývoj posledních událostí je tak překvapivá jedna důležitá věc, a tou je reakční čas. Tesla totiž na Twitteru zveřejnila reklamu „Drive to believe“ (ke shlédnutí výše), což mě vede k zamyšlení, že tady nejde o spontánní nápad, jenž se náhle urodil v něčí hlavě. Každopádně, výsledný efekt není vůbec zlý.
Hlavními aktéry dvouminutového spotu jsou totiž elektromobil Tesla Model 3, máma od rodiny a její dvě ratolesti. A jako každá mladá žena, jež je se dvěma malými dětmi v takřka permanentním stresu, klade důraz na efektivitu, komfort, časovou úsporu a zdraví. Ostatně, vlastní názor si udělejte sami a dejte nám vědět v komentářích.