Někdy je lepší nevymýšlet vymyšlené a rovnou se inspirovat tím, co už kdysi bylo úspěšné. Přesně takový postup si vzala za vlastní francouzská automobilka, která vyrukovala do boje s konceptem Renault 5. Ten staví na dlouhé tradici a kultovním modelu R5, ale má to háček. Novinka je čistě elektrická! Představení elektromobilu ovšem není zas tak velký šok, o snaze Renaultu jsme informovali pár dní zpátky.
Renault chtěl vytvořit elektromobil, který by dokázal spojit minulost s budoucností. Právě proto si vybral zmiňovaný model R5, který dokázal transformovat do nového kabátku s moderní technologií. Chtějí dokázat evropskému trhu, že své místo tady prostě mají a jejich snahy o elektrifikaci nejsou jen planými sliby.
Prototyp Renaultu 5 je malý a roztomilý vůz, který dokonale poslouží svou kompaktností v městské džungli. S nejvyšší pravděpodobností se dočkáme prvních vozů do roku 2025, kdy si dala automobilka předsevzetí, že 30 % všech prodejů aut bude čistě elektrických.
Někdy je lepší nevymýšlet vymyšlené a rovnou se inspirovat tím, co už kdysi bylo úspěšné. Přesně takový postup si vzala za vlastní francouzská automobilka, která vyrukovala do boje s konceptem Renault 5. Ten staví na dlouhé tradici a kultovním modelu R5, ale má to háček. Novinka je čistě elektrická! Představení elektromobilu ovšem není zas tak velký šok, o snaze Renaultu jsme informovali pár dní zpátky.
Renault chtěl vytvořit elektromobil, který by dokázal spojit minulost s budoucností. Právě proto si vybral zmiňovaný model R5, který dokázal transformovat do nového kabátku s moderní technologií. Chtějí dokázat evropskému trhu, že své místo tady prostě mají a jejich snahy o elektrifikaci nejsou jen planými sliby.
Prototyp Renaultu 5 je malý a roztomilý vůz, který dokonale poslouží svou kompaktností v městské džungli. S nejvyšší pravděpodobností se dočkáme prvních vozů do roku 2025, kdy si dala automobilka předsevzetí, že 30 % všech prodejů aut bude čistě elektrických.