Zajímavě vyhlížející Honda Urban EV už letos do Evropy bohužel nepřijde. V Ženevě nás Honda tak maximálně namlsá před sériovým prototypem.
V září se pak dočkáme představení produkčního modelu Honda Urban EV na akci IAA. Finální verze pak má být skutečně velice podobná konceptu a celý automobil tedy bude vypadat dost retro. Na délku má být 10 centimetrů kratší, než Honda Jazz, což společně s názvem napovídá, že bude dělat parádu především v ulicích měst.
Honda doufá v prodeje kolem 5 000 kusů ročně v rámci evropského trhu. Současně s tím chce dát ve světovém měřítku největší výrobce motorů sbohem dieselům. Od roku 2012 by v Evropě neměl být k dostání ani jeden automobil Honda s naftovým pohonem. Od roku 2025 by pak výrobce rád na starém kontinentu prodával 2/3 svých automobilů s elektrickým nebo hybridním pohonem.
Zdroj: electrive
Zajímavě vyhlížející Honda Urban EV už letos do Evropy bohužel nepřijde. V Ženevě nás Honda tak maximálně namlsá před sériovým prototypem.
V září se pak dočkáme představení produkčního modelu Honda Urban EV na akci IAA. Finální verze pak má být skutečně velice podobná konceptu a celý automobil tedy bude vypadat dost retro. Na délku má být 10 centimetrů kratší, než Honda Jazz, což společně s názvem napovídá, že bude dělat parádu především v ulicích měst.
Honda doufá v prodeje kolem 5 000 kusů ročně v rámci evropského trhu. Současně s tím chce dát ve světovém měřítku největší výrobce motorů sbohem dieselům. Od roku 2012 by v Evropě neměl být k dostání ani jeden automobil Honda s naftovým pohonem. Od roku 2025 by pak výrobce rád na starém kontinentu prodával 2/3 svých automobilů s elektrickým nebo hybridním pohonem.
Zdroj: electrive