Že je Tesla napřed ve vývoji softwaru elektromobilů a automobilů obecně, to je známá věc. A je skutečně zajímavé vidět vizualizaci toho, jak Autopilot vnímá své okolí.
Dle slov ředitele AI v Tesle, Andreje Karpathyho, se automobilka v poslední době zaměřila na identifikaci objektů v zatáčkách a adekvátní reakci na ně. Karpathy tvrdí, že Tesla sbírá nejrůznější ne zcela standardní situace, které zaznamenaly systémy vozů a učí Autopilota reagovat na ně.
Well, this ain't no rabbit, but we can clearly see Autopilot does not respect Canadian Geese, it just does not respect them. pic.twitter.com/dlBOIFmnaw
— green (@greentheonly) May 21, 2019
Ve videu je znát, že je ještě co dohánět, přesto elektromobil zvládl husu nakonec identifikovat a vnímal ji jako objekt, který je třeba objet. Na okamžik dokonce husu vnímal jako chodce. Nejdůležitější ale je, že zvíře cestu přes silnici přežilo a řidič ji neohrozil. Kdyby řídil Autopilot, dost možná by to byla pro opeřence smrt.
Zdroj: electrek
Že je Tesla napřed ve vývoji softwaru elektromobilů a automobilů obecně, to je známá věc. A je skutečně zajímavé vidět vizualizaci toho, jak Autopilot vnímá své okolí.
Dle slov ředitele AI v Tesle, Andreje Karpathyho, se automobilka v poslední době zaměřila na identifikaci objektů v zatáčkách a adekvátní reakci na ně. Karpathy tvrdí, že Tesla sbírá nejrůznější ne zcela standardní situace, které zaznamenaly systémy vozů a učí Autopilota reagovat na ně.
Well, this ain't no rabbit, but we can clearly see Autopilot does not respect Canadian Geese, it just does not respect them. pic.twitter.com/dlBOIFmnaw
— green (@greentheonly) May 21, 2019
Ve videu je znát, že je ještě co dohánět, přesto elektromobil zvládl husu nakonec identifikovat a vnímal ji jako objekt, který je třeba objet. Na okamžik dokonce husu vnímal jako chodce. Nejdůležitější ale je, že zvíře cestu přes silnici přežilo a řidič ji neohrozil. Kdyby řídil Autopilot, dost možná by to byla pro opeřence smrt.
Zdroj: electrek