Nový showroom Toyota v Českých Budějovicích: Prostornější a s novou identitou značky

Luboš Srb
Nový showroom Toyota Dolák v Českých Budějovicích na Okružní | foto: Toyota Dolák
Nový showroom Toyota Dolák v Českých Budějovicích na Okružní | foto: Toyota Dolák

Pobočka Toyota Dolák v Českých Budějovicích se stěhuje do nových, větších prostorů. Slavnostní otevření proběhne na jaře 2025. Co přinese zákazníkům?

Toyota mění vizuální identitu značky

Před třemi lety jsme se poprvé dozvěděli o tom, že automobilka Toyota bude v Evropě stavět nové showroomy podle nových pravidel, které definují novou vizuální identitu značky. Pro stávající pobočky to znamená, že postupně se také v tomto duchu celkově změní, aby bylo dosaženo jednotného stylu.

V Evropě včetně České republiky je nový koncept showroomů Toyota postupně zaváděn od roku 2023 a právě v letošním roce by se měl objevit na všech pobočkách. To je i příklad Toyoty Dolák v Českých Budějovicích, kde však ještě souběžně dochází k přestěhování do nových prostor.

Nová pobočka Toyota Dolák v Českých Budějovicích

Toyota Dolák se aktuálně stěhuje z dosavadní pobočky z Českého Vrbného do nových, větších prostorů na Okružní. Tedy na místo, které je pro mnoho cestujících z jihu na sever republiky mnohem příhodnější, protože je prakticky na hlavním tahu jen kousek před najetím na dálnici.

Co nová pobočka přinese:

  • zkrácení čekací doby na servis
  • navýšení parkovacích míst pro zákazníky
  • zcela nový koncept showroomu
Nový showroom Toyota Dolák v Českých Budějovicích na Okružní | foto: Google Mapy
Nový showroom Toyota Dolák v Českých Budějovicích na Okružní | foto: Google Mapy

Otevření na jaře 2025

Nový showroom Toyota Dolák v Českých Budějovicích na Okružní se otevře na jaře 2025, tedy v nejbližší době. Zákazníci se mohou těšit na větší prostory, včetně více parkovacích míst. Ale i na nový koncept poboček Toyota.

Ta spojuje všechny produkty a služby mobility pod jednou střechou. Návrh interiéru autosalonu je postavený kolem centrálního ostrůvku, kde mohou zákazníci komunikovat se značkou – digitálně, osobně s prodejci nebo s dalšími specialisty.


Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.


Komentáře

ČEZ EPP

Nejnovější články