Nový patent Tesly slibuje vylepšení baterií u elektromobilů

Baterie Tesly dnes patří mezi nejlepší v oboru, což je samozřejmě velmi významné pro její elektromobily. Nedávno zveřejněný patent společnosti poukazuje na ještě další technologické zlepšení baterie.

Tip: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z „tužkové“ baterie?

V popisu nového patentu Tesla uvedla, že rostoucí poptávka po energii vycházející z baterie klade vysoké požadavky na výkonnost řídicích systémů, které zajišťují správnou funkci v různé škále výrobků – jednou z nich jsou i elektromobily. Zatímco řídicí systémy baterie vykonávají nezbytné funkce, samotné jednotky jsou vystaveny různým vnějším vlivům – mechanickým vibracím a šokům, měnícím se teplotám prostředí, velkému množství zdrojů rušení, které mohou zhoršit signál právě mezi řídicím ovladačem a integrovanými obvody. A jelikož jsou baterie pro elektromobily jediným zdrojem energie a selhání systému by způsobilo nefunkčnost celého vozidla, poukázala společnost Tesla na potřebu systému baterie, který by byl ,,robustnější a dynamičtější“.

Patent Tesly popisuje takový řídicí systém baterie – schopný obousměrné komunikace se zákazníkem a podpory vícekanálového signalizačního systému – který zajistí běžný provoz i v případě selhání obvodu. Právě architektura s více kanály zajišťuje, že ani závažná porucha v jednotlivém kanálu nebude schopna zasahovat do provozu jiného systému pracující na kanálu jiném.

zdroj: Teslarati

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nový patent Tesly slibuje vylepšení baterií u elektromobilů

Baterie Tesly dnes patří mezi nejlepší v oboru, což je samozřejmě velmi významné pro její elektromobily. Nedávno zveřejněný patent společnosti poukazuje na ještě další technologické zlepšení baterie.

Tip: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z „tužkové“ baterie?

V popisu nového patentu Tesla uvedla, že rostoucí poptávka po energii vycházející z baterie klade vysoké požadavky na výkonnost řídicích systémů, které zajišťují správnou funkci v různé škále výrobků – jednou z nich jsou i elektromobily. Zatímco řídicí systémy baterie vykonávají nezbytné funkce, samotné jednotky jsou vystaveny různým vnějším vlivům – mechanickým vibracím a šokům, měnícím se teplotám prostředí, velkému množství zdrojů rušení, které mohou zhoršit signál právě mezi řídicím ovladačem a integrovanými obvody. A jelikož jsou baterie pro elektromobily jediným zdrojem energie a selhání systému by způsobilo nefunkčnost celého vozidla, poukázala společnost Tesla na potřebu systému baterie, který by byl ,,robustnější a dynamičtější“.

Patent Tesly popisuje takový řídicí systém baterie – schopný obousměrné komunikace se zákazníkem a podpory vícekanálového signalizačního systému – který zajistí běžný provoz i v případě selhání obvodu. Právě architektura s více kanály zajišťuje, že ani závažná porucha v jednotlivém kanálu nebude schopna zasahovat do provozu jiného systému pracující na kanálu jiném.

zdroj: Teslarati

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."