Německé Porsche to s elektrifikací myslí vážně a nejnovější model Panamera (2021) je toho jasným důkazem. Jasně, není to zatím elektromobil, ale i plug-in hybridní Panamera Turbo S E Hybrid 2021 se má čím chlubit. Nejnovější generace dostala pod kapotu Li-Ion baterii, která má o 30 % větší kapacitu.
Díky tomu zvládne sportovní limuzína od Porsche ujet delší vzdálenost čistě na elektřinu nebo spíše poskytnout maximální možný výkon na nějaké ty sportovnější choutky. Panameru, ať už elektrickou či neelektrickou, si totiž člověk kupuje kvůli její agilitě a jízdním dojmům, ne aby ušetřil za palivo a jezdil pouze kilometry čistě na baterku.
Čtěte také: Porsche se inspiruje Teslou, chce postavit vlastní síť nabíjecích stanic
Pokud jde o dojezd, díky baterii s kapacitou navýšenou z 14,1 na 17,9 kWh a optimalizaci jízdních režimů došlo ke zlepšení o nějakých 30 %. Vrcholná verze Panamera Turbo S E Hybrid tak zvládne ujet až 50 kilometrů čistě na elektřinu dle režimu WLTP v městském cyklu. Reálně to bude určitě o něco méně, což potvrzuje uváděných 30 km dle normy EPA.
Panamera Turbo S E Hybrid 2021 vychází na zhruba 5 milionů korun.
Německé Porsche to s elektrifikací myslí vážně a nejnovější model Panamera (2021) je toho jasným důkazem. Jasně, není to zatím elektromobil, ale i plug-in hybridní Panamera Turbo S E Hybrid 2021 se má čím chlubit. Nejnovější generace dostala pod kapotu Li-Ion baterii, která má o 30 % větší kapacitu.
Díky tomu zvládne sportovní limuzína od Porsche ujet delší vzdálenost čistě na elektřinu nebo spíše poskytnout maximální možný výkon na nějaké ty sportovnější choutky. Panameru, ať už elektrickou či neelektrickou, si totiž člověk kupuje kvůli její agilitě a jízdním dojmům, ne aby ušetřil za palivo a jezdil pouze kilometry čistě na baterku.
Čtěte také: Porsche se inspiruje Teslou, chce postavit vlastní síť nabíjecích stanic
Pokud jde o dojezd, díky baterii s kapacitou navýšenou z 14,1 na 17,9 kWh a optimalizaci jízdních režimů došlo ke zlepšení o nějakých 30 %. Vrcholná verze Panamera Turbo S E Hybrid tak zvládne ujet až 50 kilometrů čistě na elektřinu dle režimu WLTP v městském cyklu. Reálně to bude určitě o něco méně, což potvrzuje uváděných 30 km dle normy EPA.
Panamera Turbo S E Hybrid 2021 vychází na zhruba 5 milionů korun.