Tesla udělala na začátku prodeje Modelu S jednu zásadní věc, která se jim v dlouhodobém horizontu dosti vyplatila. Řeč je o budování nabíjecích stanic Supercharger, díky kterým dokázala svým zákazníkům nabídnout lepší služby a zároveň nespoléhat na další společnosti. Porsche se nyní inspiruje a chce taktéž postavit vlastní síť, která bude zapadat do konceptu prémiové značky.
Německá automobilka tvrdí, že cílem vlastní sítě nabíjecích stanic je doplnění rychlonabíječek Ionity. Jako první se dočkají hlavní tahy napříč Evropou a nabídnou zázemí, které odpovídá věhlasu automobilky. Každá stanice dostane šest až dvanáct stojanů s rychlostí 350 kW a více. Zároveň hodlají vybudovat pohodlnou čekárnu, kde se zákazníci mohou občerstvit.
Čtěte také: Porsche tvrdí, že jejich syntetické palivo dokáže být ekologické jako elektrický pohon
Porsche zatím neoznámilo, kdy přesně se můžeme nových stanic dočkat. Zároveň neuvádí, zda se později rozšíří i mimo Evropu.
Tesla udělala na začátku prodeje Modelu S jednu zásadní věc, která se jim v dlouhodobém horizontu dosti vyplatila. Řeč je o budování nabíjecích stanic Supercharger, díky kterým dokázala svým zákazníkům nabídnout lepší služby a zároveň nespoléhat na další společnosti. Porsche se nyní inspiruje a chce taktéž postavit vlastní síť, která bude zapadat do konceptu prémiové značky.
Německá automobilka tvrdí, že cílem vlastní sítě nabíjecích stanic je doplnění rychlonabíječek Ionity. Jako první se dočkají hlavní tahy napříč Evropou a nabídnou zázemí, které odpovídá věhlasu automobilky. Každá stanice dostane šest až dvanáct stojanů s rychlostí 350 kW a více. Zároveň hodlají vybudovat pohodlnou čekárnu, kde se zákazníci mohou občerstvit.
Čtěte také: Porsche tvrdí, že jejich syntetické palivo dokáže být ekologické jako elektrický pohon
Porsche zatím neoznámilo, kdy přesně se můžeme nových stanic dočkat. Zároveň neuvádí, zda se později rozšíří i mimo Evropu.