Hlavním problémem se záhy ukázal být dodavatel akumulátorů – společnost A123 Systems. Bateriové články byly jednoduše velmi poruchové, což vyústilo v řadu svolávacích akcí. Když problémy časem rostly a A123 Systems si vytvořil pověst nespolehlivého výrobce baterií, společnost zkrachovala. Fisker Automotive v té době neměl náhradu, avšak zásoby článků mu na nízkou výrobní kapacitu prozatím stačily.
Nedlouho poté, v roce 2012 přišla druhá závažná rána – ničivý hurikán Sandy zničil v newyorském přístavu celkem 330 kusů modelu Karma připravených pro evropské zákazníky. Pojišťovna XL Insurance Americe tenkrát navíc odmítla škodu ve výši 30 milionů dolarů proplatit a následný soudní spor vyhrála.
V tuto chvíli již začal na společnost doléhat rovněž nedostatek bateriových článků a v roce 2014 vyhlásila bankrot. Od té doby však Henrik Fisker učinil několik „comebacků“ a momentálně pracuje na uvedení modelu Fisker Ocean.