ElektrickéVozy.cz

Trendy: elektromobilová revoluce v ČR | Tesla Model 3 | elektromobily nebo hybridy? | autonomní auto | počet elektromobilů v ČR

Nejlevnější elektromobil od Tesly zlevnil o více než 100 000 korun

  |  komentovat  |  autor: Martin Skořepa

Tesla upravila ceny svého nejznámějšího elektromobilu Model S, aby lépe reflektovaly poptávce a možnostem zákazníků. Cenově nejdostupnější variantu nyní seženete o více než 100 tisíc korun levněji, naopak za nejvyšší variantu si budete muset více než 100 tisíc korun připlatit.

Tip: Tesla má elektromobil s nejdelším dojezdem. Ujede téměř 540 km

Před nedávnem přestala americká automobilka prodávat své nejlevnější varianty Model S – 60 a 60D, takže případní zájemci o cenově nejdostupnější elektromobil od Tesly museli sáhnout o něco hlouběji do kapsy.

Nyní však vyjdou cenově nejdostupnější varianty Model S 75 a 75D o celých 5 tisíc dolarů výhodněji – tedy se slevou přes 100 tisíc korun. Za základní model dáte 69 500 dolarů, čili cca 1,75 milionů korun. A nově dostanete navíc skleněnou střechu a kufr s automatickým otevíráním, za což se doposud muselo připlácet.

Ke zlevnění došlo také u vyššího modelu 90D, který vyjde na 87 500 dolarů. A pokud byste chtěli upgradovat z některé ze základních variant – 60 nebo 70 – tak zaplatíte za odemknutí 75 kWh baterie už jen 2 000 dolarů, resp. 500 dolarů, místo dřívějších 9 000 dolarů, resp. 3 500 dolarů. To jsou pěkné změny.

Nová cenová politka Tesly je sice ohleduplnější k zákazníkům, kteří chtějí ušetřit, na druhou stranu v případě nejvyšších modelů za to zaplatí zákazníci, kteří chtějí to nejlepší. Od 24. dubna tak zdraží u Modelu S varianty 100D a P100D, a to o 5 tisíc dolarů (na 97 500 dolarů), resp. 5 500 dolarů (na 140 000 dolarů, tedy cca 3,6 milionů korun).

Připravovaný cenově nejdostupnější elektromobil Model 3, který se začne vyrábět v červenci letošního roku, by měl stát od zhruba 35 000 dolarů, tedy v přepočtu kolem 900 000 korun. Bude mít samozřejmě kratší dojezd a slabší výkon, ale jeho nejvyšší varianta by měla s cenou končit tam, kde začíná nynější základní Model S.

ČLÁNKY:, , ,

Diskuze

avatar
  Subscribe  
Upozornit na
Audi e-tron: náskok díky čisté elektrice

Audi e-tron: náskok díky čisté elektrice

DNES  |  Ondřej Miškovský  |  diskuze (0)

Při tvorbě titulku jsem si tentokrát trochu pomohl známým sloganem „Vorsprung durch Technik, česky Náskok díky technice.“, které Audi…

Hybridní Toyoty jezdí ve městech téměř bez emisí, říká průzkum

Hybridní Toyoty jezdí ve městech téměř bez emisí, říká průzkum

DNES  |  Martin Skořepa  |  diskuze (0)

Hybridy Toyota nevypouštějí až v 87 procentech doby jízdy ve městech a příměstských částech vůbec žádné emise. Ukázal to…

Test BMW i3: městský elektrohobit pro boháče

Test BMW i3: městský elektrohobit pro boháče

DNES  |  Luboš Srb  |  diskuze (0)

S myšlenkou moderních plně elektrických aut přišlo německé BMW již před dlouhými 11 lety. A za to dobu urazilo…

Mobilní zobrazení