Na konci roku stojí za to ohlédnout se za články, které byly nejčtenější. Dost to vypovídá o tom, jaké byly trendy a co čtenáře zajímalo nejvíce. Někdy to jsou dost překvapivá témata.
Jednoznačně nejčtenější byl článek o odtaženém pickupu, který blokoval nabíječku. Tak nějak toto téma i kopíruje jeden z trendů uplynulého roku – naprosto nesmyslné škodění elektromobilistům a blokováním míst na nabíjecích stanicích. Inu, lidská hloupost je nekonečná.
Hodně táhla i Tesla Semi (pun intended). Nejvíce však zaujal článek o tom, že se řidič testovacího prototypu podělil o informace o reálném dojezdu. Ten by měl dosahovat až k 960 kilometrům, což je neuvěřitelná hodnota, ale je třeba vzít v potaz, že do takto velikého vozu se vejdou i opravdu velké baterie.
Tesla si utrhla i pěknou ostudu a toho vtipně využilo BMW. Ukázalo totiž, jak má vypadat opravdu odolný vůz, který si na nic nehraje, ale zásahů ocelovou koulí vydrží stovky. Skvělé pošťouchnutí, jen víc takových!
U velkých aut ještě chvíli zůstaneme, protože jednoznačně největším šokem byl letos design Cybertrucku. Hrany, hrany a hrany, nic víc. Jednoduché, účelné, zkrátka něco, co vypadá jako ze sci-fi filmu. Po vystřízlivění se ale ukázalo, že i hranatá karoserie může být efektivní.
Pátý nejčtenější článek roku 2019 nebyl v příliš pozitivním duchu. Ukazuje se totiž, že k reálnému využívání automobilů na vodík nás čeká ještě hodně dlouhá cesta a kdoví jestli se tato technologie vůbec kdy prosadí. Události jako je výbuch stanice, kde se vodík skladuje a doplňuje do aut, dokážou vyděsit.
Dovolíme si ještě malý dovětek. Pokud bychom měli srovnat čtenost podle značek, tak vede jednoznačně Tesla. Pak dlouho nic… Peugeot…Toyota…Lexus…Kia. Koncern nikde. Uplynul další rok a jediným elektromobilem, jehož čtenost za něco stojí, je e-tron, ale tam to většinou není v příliš pozitivním duchu. Nečiníme z toho žádné závěry, jenom předkládáme fakta. Názor ať si udělá každý sám.
Na konci roku stojí za to ohlédnout se za články, které byly nejčtenější. Dost to vypovídá o tom, jaké byly trendy a co čtenáře zajímalo nejvíce. Někdy to jsou dost překvapivá témata.
Jednoznačně nejčtenější byl článek o odtaženém pickupu, který blokoval nabíječku. Tak nějak toto téma i kopíruje jeden z trendů uplynulého roku – naprosto nesmyslné škodění elektromobilistům a blokováním míst na nabíjecích stanicích. Inu, lidská hloupost je nekonečná.
Hodně táhla i Tesla Semi (pun intended). Nejvíce však zaujal článek o tom, že se řidič testovacího prototypu podělil o informace o reálném dojezdu. Ten by měl dosahovat až k 960 kilometrům, což je neuvěřitelná hodnota, ale je třeba vzít v potaz, že do takto velikého vozu se vejdou i opravdu velké baterie.
Tesla si utrhla i pěknou ostudu a toho vtipně využilo BMW. Ukázalo totiž, jak má vypadat opravdu odolný vůz, který si na nic nehraje, ale zásahů ocelovou koulí vydrží stovky. Skvělé pošťouchnutí, jen víc takových!
U velkých aut ještě chvíli zůstaneme, protože jednoznačně největším šokem byl letos design Cybertrucku. Hrany, hrany a hrany, nic víc. Jednoduché, účelné, zkrátka něco, co vypadá jako ze sci-fi filmu. Po vystřízlivění se ale ukázalo, že i hranatá karoserie může být efektivní.
Pátý nejčtenější článek roku 2019 nebyl v příliš pozitivním duchu. Ukazuje se totiž, že k reálnému využívání automobilů na vodík nás čeká ještě hodně dlouhá cesta a kdoví jestli se tato technologie vůbec kdy prosadí. Události jako je výbuch stanice, kde se vodík skladuje a doplňuje do aut, dokážou vyděsit.
Dovolíme si ještě malý dovětek. Pokud bychom měli srovnat čtenost podle značek, tak vede jednoznačně Tesla. Pak dlouho nic… Peugeot…Toyota…Lexus…Kia. Koncern nikde. Uplynul další rok a jediným elektromobilem, jehož čtenost za něco stojí, je e-tron, ale tam to většinou není v příliš pozitivním duchu. Nečiníme z toho žádné závěry, jenom předkládáme fakta. Názor ať si udělá každý sám.