Kdo by neznal legendární obytnou dodávku, se kterou v minulém století jezdili hippies. Doba však pokročila, a tak se rozhodla i společnost Siemens vytvořit něco, co bude odpovídat dnešním požadavků, pokud by třeba potomci původních hippies hledali něco v podobném duchu.
Originální Volkswagen T2, přezdívaný Bulli, z roku 1979 byl poháněný spalovacím motorem. V roce 2017 jej ovšem společnost Siemens předělala na plně elektrický vůz a pojmenovala jej příhodně Bull-E.
Jedná se pouze o unikátní prototyp, který si případní zájemci (alespoň prozatím) nemohou koupit.
Modernizovaná obytná dodávka disponuje baterií s kapacitou 46 kWh, což postačí na dojezd zhruba 200 km na jedno nabití. Maximální rychlost činí 120 km/hod, spotřeba dosahuje cca 20 kWh/100 km a hmotnost je 1790 kg.
Bull-E může být vhodná pro dnešní hippies, nebo zkrátka pro každého nadšeného cestovatele a milovníka přírody.
Kdo by neznal legendární obytnou dodávku, se kterou v minulém století jezdili hippies. Doba však pokročila, a tak se rozhodla i společnost Siemens vytvořit něco, co bude odpovídat dnešním požadavků, pokud by třeba potomci původních hippies hledali něco v podobném duchu.
Originální Volkswagen T2, přezdívaný Bulli, z roku 1979 byl poháněný spalovacím motorem. V roce 2017 jej ovšem společnost Siemens předělala na plně elektrický vůz a pojmenovala jej příhodně Bull-E.
Jedná se pouze o unikátní prototyp, který si případní zájemci (alespoň prozatím) nemohou koupit.
Modernizovaná obytná dodávka disponuje baterií s kapacitou 46 kWh, což postačí na dojezd zhruba 200 km na jedno nabití. Maximální rychlost činí 120 km/hod, spotřeba dosahuje cca 20 kWh/100 km a hmotnost je 1790 kg.
Bull-E může být vhodná pro dnešní hippies, nebo zkrátka pro každého nadšeného cestovatele a milovníka přírody.