Některá vylepšení Modelu Y oproti ostatním vozům Tesla nikde neprezentuje a neuvádí, přesto se odehrála. Na spoustu drobností se přijde až časem, už teď ale víme, že automobilka zapracovala na vyhřívání sedadel.
TIP: Softwarový update přinese Modelu 3 SR+ vyhřívání zadních sedadel
Test provedl YouTube kanál DÆrik. Pomocí jednoduché termokamery, která se připojí ke smartphonu, se podíval dovnitř vozů se zapnutým vyhříváním sedadel.
U těch předních je rozdíl patrný na první pohled. Model S má jasně viditelné místo uprostřed opěradla, kde vyhřívání není. Navíc je podle rozdílu barev vidět, že vyzařované teplo nebude všude stejné, rozdíl pod zadkem a pod zády je i přes 20°C. Model Y má teplo rovnoměrněji rozložené a plocha sedadla je tak vyhřívána o něco homogenněji.
V zadní řadě jsou vozidla dost rozdílná. Model S má tři sedadla bez vyklápěcí středové opěrky a všechna jsou vyhřívána. Model Y má u prostředního sedadla vyhřívanou jen spodní část, tu pod zády tvoří právě vyklápěcí opěrka, do které implementovat tuto technologii by bylo asi technologicky náročnější. Model Y má ale vyhřívání opět rovnoměrnější. “Esko” má ovšem zásadní výhodu – vyhřívaný volant, který “Ypsilonko” nemá.
zdroj: DÆrik
Některá vylepšení Modelu Y oproti ostatním vozům Tesla nikde neprezentuje a neuvádí, přesto se odehrála. Na spoustu drobností se přijde až časem, už teď ale víme, že automobilka zapracovala na vyhřívání sedadel.
TIP: Softwarový update přinese Modelu 3 SR+ vyhřívání zadních sedadel
Test provedl YouTube kanál DÆrik. Pomocí jednoduché termokamery, která se připojí ke smartphonu, se podíval dovnitř vozů se zapnutým vyhříváním sedadel.
U těch předních je rozdíl patrný na první pohled. Model S má jasně viditelné místo uprostřed opěradla, kde vyhřívání není. Navíc je podle rozdílu barev vidět, že vyzařované teplo nebude všude stejné, rozdíl pod zadkem a pod zády je i přes 20°C. Model Y má teplo rovnoměrněji rozložené a plocha sedadla je tak vyhřívána o něco homogenněji.
V zadní řadě jsou vozidla dost rozdílná. Model S má tři sedadla bez vyklápěcí středové opěrky a všechna jsou vyhřívána. Model Y má u prostředního sedadla vyhřívanou jen spodní část, tu pod zády tvoří právě vyklápěcí opěrka, do které implementovat tuto technologii by bylo asi technologicky náročnější. Model Y má ale vyhřívání opět rovnoměrnější. “Esko” má ovšem zásadní výhodu – vyhřívaný volant, který “Ypsilonko” nemá.
zdroj: DÆrik