McLaren chce mít do roku 2025 všechny vozy hybridní

Britská automobilka vyrábějící technologicky vyspělá luxusní auta vidí budoucnost (minimálně tu svou) v autech s hybridním pohonem.

Nejnovější plán pro příštích 7 let vypadá vskutku zajímavě – McLaren chce vyrobit hned 18 nových modelů, přičemž primárně se zaměří na výrobu vozů s hybridním pohonem. A od roku 2025 už nebude nabízet nové modely s jakýmkoliv jiným pohonem. S elektromobily zatím nepočítá.

Společnost prý aktuálně pracuje na speciálním bateriovém systému, se kterým dokáže jeho supersport jet na závodním okruhu 30 minut na jedno nabití a vydržet ty nejnáročnější podmínky. Zejména pokud jde o vypořádání se s přehříváním, na které většinou podobná auto dojíždějí.

McLaren nyní vyrábí 4 000 aut ročně, nicméně v plánu počítá s navýšením na 6 000. A stejně tak chce rozšířit globální dealerskou síť z nynějších 86 na 100 míst. Nové pobočky by se mohly objevit v Rusku či Indii, nebo také ve střední a východní Evropě. V potaz možná přijde i Česká republika.

zdroj: electrive

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

McLaren chce mít do roku 2025 všechny vozy hybridní

Britská automobilka vyrábějící technologicky vyspělá luxusní auta vidí budoucnost (minimálně tu svou) v autech s hybridním pohonem.

Nejnovější plán pro příštích 7 let vypadá vskutku zajímavě – McLaren chce vyrobit hned 18 nových modelů, přičemž primárně se zaměří na výrobu vozů s hybridním pohonem. A od roku 2025 už nebude nabízet nové modely s jakýmkoliv jiným pohonem. S elektromobily zatím nepočítá.

Společnost prý aktuálně pracuje na speciálním bateriovém systému, se kterým dokáže jeho supersport jet na závodním okruhu 30 minut na jedno nabití a vydržet ty nejnáročnější podmínky. Zejména pokud jde o vypořádání se s přehříváním, na které většinou podobná auto dojíždějí.

McLaren nyní vyrábí 4 000 aut ročně, nicméně v plánu počítá s navýšením na 6 000. A stejně tak chce rozšířit globální dealerskou síť z nynějších 86 na 100 míst. Nové pobočky by se mohly objevit v Rusku či Indii, nebo také ve střední a východní Evropě. V potaz možná přijde i Česká republika.

zdroj: electrive

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."