Našim kolegům ze serveru InsideEVs se podařilo přistihnout při činu novou generaci plug-in hybridní verze vozu Range Rover, který byl vůz testován v ostrém provozu. Zatím jde jen a pouze o zamaskovaný prototyp, který chce nabídnout vysoký elektrický dojezd.
Je dobré poznamenat, že zatímco použitá platforma podporuje plně elektrické vozy, tak zde jde opravdu o plug-in hybrid. Jednak si z fotek lze všimnout dvou míst, kdy jedno slouží pro tankování a druhé pro nabíjení a kromě toho to má vůz také napsané v rohu čelního skla. Navíc se plně elektrického Range Roveru v blízké budoucnosti nedočkáme.
Čtěte také: Hybridní Range Rover vyjel 999 schodů až k Nebeské bráně
Nový model by si měl pravděpodobně z toho aktuálního ponechat čtyřválec, ovšem vůz by měl být výkonnější. Dále má být založen na platformě MLA, která by měla pojmout větší baterie. Ty by mohly hypoteticky nabídnout kapacitu až 20 kWh. Ačkoliv je vůz pečlivě zamaskován, tak stále můžeme rozeznat dost designových prvků. Těmi prototyp silně připomíná Range Rover Velar.
Nového vozidla bychom se mohli dočkat nejdříve ke konci letošního roku či během začátku roku 2022. Měl by pak přijít stejně jako současný model ve dvou verzích karoserie. Svůj první plně elektrický vůz by pak měla automobilka uvést do roku 2024.
Našim kolegům ze serveru InsideEVs se podařilo přistihnout při činu novou generaci plug-in hybridní verze vozu Range Rover, který byl vůz testován v ostrém provozu. Zatím jde jen a pouze o zamaskovaný prototyp, který chce nabídnout vysoký elektrický dojezd.
Je dobré poznamenat, že zatímco použitá platforma podporuje plně elektrické vozy, tak zde jde opravdu o plug-in hybrid. Jednak si z fotek lze všimnout dvou míst, kdy jedno slouží pro tankování a druhé pro nabíjení a kromě toho to má vůz také napsané v rohu čelního skla. Navíc se plně elektrického Range Roveru v blízké budoucnosti nedočkáme.
Čtěte také: Hybridní Range Rover vyjel 999 schodů až k Nebeské bráně
Nový model by si měl pravděpodobně z toho aktuálního ponechat čtyřválec, ovšem vůz by měl být výkonnější. Dále má být založen na platformě MLA, která by měla pojmout větší baterie. Ty by mohly hypoteticky nabídnout kapacitu až 20 kWh. Ačkoliv je vůz pečlivě zamaskován, tak stále můžeme rozeznat dost designových prvků. Těmi prototyp silně připomíná Range Rover Velar.
Nového vozidla bychom se mohli dočkat nejdříve ke konci letošního roku či během začátku roku 2022. Měl by pak přijít stejně jako současný model ve dvou verzích karoserie. Svůj první plně elektrický vůz by pak měla automobilka uvést do roku 2024.