Automobilka Maserati se snaží pokračovat v elektrifikaci jejich populárních modelů. Nově tedy představuje SUV Levante Hybrid, který skrývá mild-hybridní techniku. To je za nás poměrně velké zklamání, protože co si budeme, plug-in hybrid by byl v rámci elektrifikace přijatelnější. Každý krok se ovšem počítá, a tak se pojďme na krasavce s trojzubcem podívat.
Srdcem nového Maserati je benzínový motor v kombinaci s 48V technikou, kterou Italové nazývají eBooster. Ten pomůže zejména při rozjezdech, díky čemuž není Levante Hybrid žádný lenoch. Celkem si vůz sáhne na výkon 243 kW (300 koní) s maximálním točivým momentem 450 Nm. Vše je spojeno s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.
Čtěte také: Maserati Ghibli Hybrid – velmi pozvolný vstup do doby elektrické
Automobilka se pyšní tím, že je model Levante Hybrid lehčí než stejný model se šestiválcovým motorem. Taktéž vyniká v rozložení hmotnosti. Náležitě je tomu podřízeno i zrychlení, kdy se Maserati zvedne z 0 na 100 km/h za 6 sekund. Maximální rychlost pak činí 240 km/h.
V tuto chvíli zatím nevíme, kdy přesně bude Maserati Levante Hybrid dostupné v Česku. Taktéž nám automobilka nesdělila, na kolik peněz vlastně taková paráda vyjde. Nutno podotknout, že pro typickou rodinu to nejspíš vůz nebude.
Jak se Vám líbí novinka od Maserati? Podělte se o názor v diskuzi!
Automobilka Maserati se snaží pokračovat v elektrifikaci jejich populárních modelů. Nově tedy představuje SUV Levante Hybrid, který skrývá mild-hybridní techniku. To je za nás poměrně velké zklamání, protože co si budeme, plug-in hybrid by byl v rámci elektrifikace přijatelnější. Každý krok se ovšem počítá, a tak se pojďme na krasavce s trojzubcem podívat.
Srdcem nového Maserati je benzínový motor v kombinaci s 48V technikou, kterou Italové nazývají eBooster. Ten pomůže zejména při rozjezdech, díky čemuž není Levante Hybrid žádný lenoch. Celkem si vůz sáhne na výkon 243 kW (300 koní) s maximálním točivým momentem 450 Nm. Vše je spojeno s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.
Čtěte také: Maserati Ghibli Hybrid – velmi pozvolný vstup do doby elektrické
Automobilka se pyšní tím, že je model Levante Hybrid lehčí než stejný model se šestiválcovým motorem. Taktéž vyniká v rozložení hmotnosti. Náležitě je tomu podřízeno i zrychlení, kdy se Maserati zvedne z 0 na 100 km/h za 6 sekund. Maximální rychlost pak činí 240 km/h.
V tuto chvíli zatím nevíme, kdy přesně bude Maserati Levante Hybrid dostupné v Česku. Taktéž nám automobilka nesdělila, na kolik peněz vlastně taková paráda vyjde. Nutno podotknout, že pro typickou rodinu to nejspíš vůz nebude.
Jak se Vám líbí novinka od Maserati? Podělte se o názor v diskuzi!