Výrobce exkluzivních sportovních vozidel Maserati je v plném pracovním nasazení a přípravě výroby nového sportovního kupé s klasickým označením GranTurismo. I když je do oficiálního představení ještě vcelku dostatek času, uvolňuje automobilka další drobné střípky z chystaného designu vozu. Tentokrát zcela bez kamufláže.
Tyto nejnovější snímky byly zveřejněny prostřednictvím instagramových účtů. Jestli se ptáte, proč to množné číslo, tak vězte, že kromě oficiálního účtu Maserati sdílela fotografie i grafická společnost, která na voze spolupracuje. Podle snímků byste nejspíše tipovali, že se jedná o další klasické Maserati. Ale tento tmavě oranžový vůz nese označení „Folgore“ a bude jej pohánět pouze elektrický motor.
Ze snímků přední masky toho nelze vyčíst příliš mnoho. Vertikální světlomety budou podobné těm, které najdeme i u supersportu MC20. Kapota dostala dva výrazné prolisy, které mají pomoci usměrňovat tok vzduchu při jízdě. Jejich druhý účel je pak čistě designový a nutno říci, že vozu rozhodně sluší. Maska chladiče má více oblý tvar, rozpínající se po celé šířce předního nárazníku. Protože je elektrický pohon méně náročný na přívod vzduchu, mohlo Maserati na vůz umístit i menší sací otvory.
Čtětě také: Elektrické Maserati s výkonem 1200 koní! Přivítejte bestiální GranTurismo Folgore
Pokud by vás zajímalo, proč je takový detail vůbec zmíněný, je to proto, že vůz dostane kromě elektrické verze i spalovací. Na základě těchto nových snímků, i těch dřívějších v kamufláži, lze usuzovat, že velké a převratné úpravy vzhledu vozidla od těch minulých bychom čekat neměli. Půjde tak spíše o evoluci než revoluci.
Maserati GranTurismo Folgore bude pohánět trojice elektromotorů. Kombinovaně poskytnou výkon 883 kW. Díky němu vůz zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 vteřiny. Maximální rychlost má omezenou na 300 km/h.
Maserati se stalo součástí velké automobilové skupiny Stellantis. To otevírá možnosti široké spolupráce i sdílení techniky. Je možné, že například chystané modely Dodge by mohly použít tento nebo podobný elektrický pohon pro své americké našlapané sportovní vozy?
Výrobce exkluzivních sportovních vozidel Maserati je v plném pracovním nasazení a přípravě výroby nového sportovního kupé s klasickým označením GranTurismo. I když je do oficiálního představení ještě vcelku dostatek času, uvolňuje automobilka další drobné střípky z chystaného designu vozu. Tentokrát zcela bez kamufláže.
Tyto nejnovější snímky byly zveřejněny prostřednictvím instagramových účtů. Jestli se ptáte, proč to množné číslo, tak vězte, že kromě oficiálního účtu Maserati sdílela fotografie i grafická společnost, která na voze spolupracuje. Podle snímků byste nejspíše tipovali, že se jedná o další klasické Maserati. Ale tento tmavě oranžový vůz nese označení „Folgore“ a bude jej pohánět pouze elektrický motor.
Ze snímků přední masky toho nelze vyčíst příliš mnoho. Vertikální světlomety budou podobné těm, které najdeme i u supersportu MC20. Kapota dostala dva výrazné prolisy, které mají pomoci usměrňovat tok vzduchu při jízdě. Jejich druhý účel je pak čistě designový a nutno říci, že vozu rozhodně sluší. Maska chladiče má více oblý tvar, rozpínající se po celé šířce předního nárazníku. Protože je elektrický pohon méně náročný na přívod vzduchu, mohlo Maserati na vůz umístit i menší sací otvory.
Čtětě také: Elektrické Maserati s výkonem 1200 koní! Přivítejte bestiální GranTurismo Folgore
Pokud by vás zajímalo, proč je takový detail vůbec zmíněný, je to proto, že vůz dostane kromě elektrické verze i spalovací. Na základě těchto nových snímků, i těch dřívějších v kamufláži, lze usuzovat, že velké a převratné úpravy vzhledu vozidla od těch minulých bychom čekat neměli. Půjde tak spíše o evoluci než revoluci.
Maserati GranTurismo Folgore bude pohánět trojice elektromotorů. Kombinovaně poskytnou výkon 883 kW. Díky němu vůz zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 vteřiny. Maximální rychlost má omezenou na 300 km/h.
Maserati se stalo součástí velké automobilové skupiny Stellantis. To otevírá možnosti široké spolupráce i sdílení techniky. Je možné, že například chystané modely Dodge by mohly použít tento nebo podobný elektrický pohon pro své americké našlapané sportovní vozy?