Kia Niro není primárně elektromobil, ale bude možné ji koupit i s čistě elektrickým pohonem.
Předně k možnosti zvolit si kapacitu akumulátorů. Ty budou dvě, pokud vám bude stačit dojezd 240 kilometrů, spokojíte se patrně s kapacitou 39,2 kWh. Máte-li ambice na delší cesty, můžete si připlatit za 64 kWh a potom mezi nabíjeními můžete ujet až 380 kilometrů.
Na stovku se s výkonem 204 koní dostanete za 7,8 sekundy a maximální využitelný kroutící moment bude 395 newtonmetrů. To jsou čísla slibující slušnou dynamiku a pokud řidič oželí dojezd, pak by mohla být s autem celkem zábava.
Ta přestane, když budete chtít nabíjet. Z klasické zásuvky to potrvá v případě většího akumulátoru minimálně 17 hodin. Při příkonu 100 kW se ale dostanete na 80 % kapacity za necelou hodinu, respektive 54 minut.
A ještě v naší zemi nejsledovanější údaj – zavazadlový prostor poskytne 451 litrů prostoru.
Kia Niro není primárně elektromobil, ale bude možné ji koupit i s čistě elektrickým pohonem.
Předně k možnosti zvolit si kapacitu akumulátorů. Ty budou dvě, pokud vám bude stačit dojezd 240 kilometrů, spokojíte se patrně s kapacitou 39,2 kWh. Máte-li ambice na delší cesty, můžete si připlatit za 64 kWh a potom mezi nabíjeními můžete ujet až 380 kilometrů.
Na stovku se s výkonem 204 koní dostanete za 7,8 sekundy a maximální využitelný kroutící moment bude 395 newtonmetrů. To jsou čísla slibující slušnou dynamiku a pokud řidič oželí dojezd, pak by mohla být s autem celkem zábava.
Ta přestane, když budete chtít nabíjet. Z klasické zásuvky to potrvá v případě většího akumulátoru minimálně 17 hodin. Při příkonu 100 kW se ale dostanete na 80 % kapacity za necelou hodinu, respektive 54 minut.
A ještě v naší zemi nejsledovanější údaj – zavazadlový prostor poskytne 451 litrů prostoru.