Nissan Leaf stále drží pozici nejprodávanějšího elektromobilu na Starém kontinentu a v Norsku už se stal dokonce celkově nejprodávanějším ze všech aut, včetně těch spalovacích.
Japonská automobilka tedy pokračuje ve skvělých výsledcích, které započala už s předchozím Leafem. V Evropě již celkově prodala přes 100 tisíc kusů obou generací dohromady, přičemž do konce srpna prodala zákazníkům zhruba 43 tisíc nových modelů Nissan Leaf (test). A nyní oznamuje, že prodá jeden kus každých 10 minut.
Ovšem dodaných kusů bylo zhruba 26 tisíc, v období od února do srpna. Takže měsíčně dokázal Nissan vyrábět průměrně něco přes 4 000 kusů nového modelu. Na zbývajících 17 tisíc objednávek se tedy bude muset čekat ještě klidně 4 měsíce, což už je horší zpráva.
V Evropě se Nissanu s elektromobilem Leaf daří, ale to samé neplatí na americkém trhu, kde působí domácí automobilky jako Tesla či GM. Zde dokázala japonská automobilka prodat jen něco přes 10 tisíc kusů nového Leafu, za celých 9 měsíců.
Nissan Leaf stále drží pozici nejprodávanějšího elektromobilu na Starém kontinentu a v Norsku už se stal dokonce celkově nejprodávanějším ze všech aut, včetně těch spalovacích.
Japonská automobilka tedy pokračuje ve skvělých výsledcích, které započala už s předchozím Leafem. V Evropě již celkově prodala přes 100 tisíc kusů obou generací dohromady, přičemž do konce srpna prodala zákazníkům zhruba 43 tisíc nových modelů Nissan Leaf (test). A nyní oznamuje, že prodá jeden kus každých 10 minut.
Ovšem dodaných kusů bylo zhruba 26 tisíc, v období od února do srpna. Takže měsíčně dokázal Nissan vyrábět průměrně něco přes 4 000 kusů nového modelu. Na zbývajících 17 tisíc objednávek se tedy bude muset čekat ještě klidně 4 měsíce, což už je horší zpráva.
V Evropě se Nissanu s elektromobilem Leaf daří, ale to samé neplatí na americkém trhu, kde působí domácí automobilky jako Tesla či GM. Zde dokázala japonská automobilka prodat jen něco přes 10 tisíc kusů nového Leafu, za celých 9 měsíců.