Elektromobil Tesla Model S je na trhu už nějaký ten rok (2012) a i přes facelift, který přišel, už je zkrátka malinko okoukaný. Šikovný designér z Turecka ukázal, jak by mohl vypadat podle jeho představ.
Tip: Test Tesla Model S: Jaká je jízda s novodobou legendou?
Emre Husmen, jak se šikovný grafik jmenuje, by si představoval “esko” daleko dynamičtější a agresivnější. V jeho podání by měl elektrický sedan, jak je dnes v módě, užší linku světlometů a velké hladké plochy panelů karoserie. Zajímavě vypadají i lemy blatníků směrem k A sloupku, kde si Emre neodpustil jakýsi výdech nebo spíše otvor.
Uvnitř pak navrhuje velký, konkávně prohnutý displej a především zajímavý volant, na kterém jsou dva malé dotykové displeje. Celkově je tato představa Modelu S poměrně líbivá, ačkoliv nelze moc očekávat, že by se Musk držel trendů, které sledují ostatní. Cybertruck jasně dokázal, že Tesla se nebojí překvapit.
Zdroj: carbuzz
Elektromobil Tesla Model S je na trhu už nějaký ten rok (2012) a i přes facelift, který přišel, už je zkrátka malinko okoukaný. Šikovný designér z Turecka ukázal, jak by mohl vypadat podle jeho představ.
Tip: Test Tesla Model S: Jaká je jízda s novodobou legendou?
Emre Husmen, jak se šikovný grafik jmenuje, by si představoval “esko” daleko dynamičtější a agresivnější. V jeho podání by měl elektrický sedan, jak je dnes v módě, užší linku světlometů a velké hladké plochy panelů karoserie. Zajímavě vypadají i lemy blatníků směrem k A sloupku, kde si Emre neodpustil jakýsi výdech nebo spíše otvor.
Uvnitř pak navrhuje velký, konkávně prohnutý displej a především zajímavý volant, na kterém jsou dva malé dotykové displeje. Celkově je tato představa Modelu S poměrně líbivá, ačkoliv nelze moc očekávat, že by se Musk držel trendů, které sledují ostatní. Cybertruck jasně dokázal, že Tesla se nebojí překvapit.
Zdroj: carbuzz