Britský výrobce aut představil novou generaci vozu Jaguar E-Pace, který je postaven na zcela nové platformě NPTA (New Premium Transverse Architecture), která slibuje ještě pohodlnější svezení. Změnil se design, interiér, ale především jsme se vůbec poprvé dočkali i verze do zásuvky.
Plug-in hybrid Jaguar E-Pace (P300e) kombinuje 1.5litrový benzínový čtyřválec Ingenium o výkonu 200 koní s elektromotorem o výkonu 109 koní, pohánějící zadní nápravu. Celkový výkon sestavy je 227 kW (309 koní), díky čemuž má vůz zvládnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy.
Pokud jde o dojezd, čistě na elektřinu zvládne nový elektrický Jaguar do zásuvky ujet až 55 kilometrů. Energii dodávají Li-Ion baterie s kapacitou 15 kWh, které jsou umístěné pod podlahou, takže zbytečně neukrajují zavazadlový prostor. Díky rychlonabíjení s výkonem 32 kW stačí jen 30 minut pro nabití baterie z 0 na 80 %.
Cena nového Jaguaru E-Pace (2021) s plug-in hybridním pohonem činí v České republice 1 056 572 korun.
Britský výrobce aut představil novou generaci vozu Jaguar E-Pace, který je postaven na zcela nové platformě NPTA (New Premium Transverse Architecture), která slibuje ještě pohodlnější svezení. Změnil se design, interiér, ale především jsme se vůbec poprvé dočkali i verze do zásuvky.
Plug-in hybrid Jaguar E-Pace (P300e) kombinuje 1.5litrový benzínový čtyřválec Ingenium o výkonu 200 koní s elektromotorem o výkonu 109 koní, pohánějící zadní nápravu. Celkový výkon sestavy je 227 kW (309 koní), díky čemuž má vůz zvládnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy.
Pokud jde o dojezd, čistě na elektřinu zvládne nový elektrický Jaguar do zásuvky ujet až 55 kilometrů. Energii dodávají Li-Ion baterie s kapacitou 15 kWh, které jsou umístěné pod podlahou, takže zbytečně neukrajují zavazadlový prostor. Díky rychlonabíjení s výkonem 32 kW stačí jen 30 minut pro nabití baterie z 0 na 80 %.
Cena nového Jaguaru E-Pace (2021) s plug-in hybridním pohonem činí v České republice 1 056 572 korun.