Po značce Infiniti jakoby se slehla zem. V Evropě kompletně, ale i na americkém trhu se jí nedaří vůbec dobře. V průběhu posledních třech let přišla o velkou část prodejů a nelíbí se to ani mateřské automobilce Nissan. Na nedávném setkání dealerů se proto objevily novinky ohledně budoucnosti společnosti včetně její elektrické budoucnosti.
Plán pro comeback se točí především okolo změny designu a pojetí celé značky. Nové showroomy mají být prosklené, prostorné a minimalistické po vzoru předního amerického výrobce elektronických zařízení. Značka se bude nově prezentovat multismyslovým podpisem. Spoty budou doprovázeny novou znělkou, showroomy a vozy dostanou vlastní lesní vůni. Infiniti pozmění své logo a ve své historii tak činí již počtvrté.
Infiniti, ale i Nissan se řadí mezi automobilky, které se trendem zrychleného přesunu k elektromobilitě nenechaly strhnout. Vývoj je pomalejší a někteří analytici tvrdí, že již dnes jsou japonské značky zhruba tři roky za předními vývojáři. Že by bylo takové myšlení japoncům blízké? Jak víme, ani Toyota se do příliš dopředu nehrne. I Infiniti ale každopádně zahajuje své elektrické myšlení.
Čtěte také: Hodně neobvyklá svolávací akce. U elektromobilu Nissan Ariya hrozí upadnutí volantu
Luxusní značka nicméně neplánuje představení svého prvního modelu dříve jak v druhé polovině dekády. Ze stran dealerů ale zaznívá přání, aby se tak stalo dříve. První datum je zatím stanovené na závěr roku 2026. A co si pro své zájemce Infiniti připravilo? Jde o sedan, který v určitých směrech až příliš připomíná průkopníka segmentu.
V mnoha komentářích se objevuje připodobnění k Tesle Modelu S. Vůz skutečně podobné rysy má, ale jde spíše o inspiraci než účel napodobení. Má se jednat především o následovníka a technicky pozvednutý model Q70. Dlouhý rozvoz a krátké převisy dělají z vozu opticky velmi dlouhou limuzínu.
S novým pojetím designu se nelze moc ohlížet na současné modely, většina prvků je zcela nová. Vůz tak dostane úzké protáhlé přední světlomety, na víku kufru najdeme linku zadních světel táhnoucí se po celé šířce vozu. Nissan bude vyrábět vůz v továrně u města Canton. Brzy jej i nový elektrický crossover.
Po značce Infiniti jakoby se slehla zem. V Evropě kompletně, ale i na americkém trhu se jí nedaří vůbec dobře. V průběhu posledních třech let přišla o velkou část prodejů a nelíbí se to ani mateřské automobilce Nissan. Na nedávném setkání dealerů se proto objevily novinky ohledně budoucnosti společnosti včetně její elektrické budoucnosti.
Plán pro comeback se točí především okolo změny designu a pojetí celé značky. Nové showroomy mají být prosklené, prostorné a minimalistické po vzoru předního amerického výrobce elektronických zařízení. Značka se bude nově prezentovat multismyslovým podpisem. Spoty budou doprovázeny novou znělkou, showroomy a vozy dostanou vlastní lesní vůni. Infiniti pozmění své logo a ve své historii tak činí již počtvrté.
Infiniti, ale i Nissan se řadí mezi automobilky, které se trendem zrychleného přesunu k elektromobilitě nenechaly strhnout. Vývoj je pomalejší a někteří analytici tvrdí, že již dnes jsou japonské značky zhruba tři roky za předními vývojáři. Že by bylo takové myšlení japoncům blízké? Jak víme, ani Toyota se do příliš dopředu nehrne. I Infiniti ale každopádně zahajuje své elektrické myšlení.
Čtěte také: Hodně neobvyklá svolávací akce. U elektromobilu Nissan Ariya hrozí upadnutí volantu
Luxusní značka nicméně neplánuje představení svého prvního modelu dříve jak v druhé polovině dekády. Ze stran dealerů ale zaznívá přání, aby se tak stalo dříve. První datum je zatím stanovené na závěr roku 2026. A co si pro své zájemce Infiniti připravilo? Jde o sedan, který v určitých směrech až příliš připomíná průkopníka segmentu.
V mnoha komentářích se objevuje připodobnění k Tesle Modelu S. Vůz skutečně podobné rysy má, ale jde spíše o inspiraci než účel napodobení. Má se jednat především o následovníka a technicky pozvednutý model Q70. Dlouhý rozvoz a krátké převisy dělají z vozu opticky velmi dlouhou limuzínu.
S novým pojetím designu se nelze moc ohlížet na současné modely, většina prvků je zcela nová. Vůz tak dostane úzké protáhlé přední světlomety, na víku kufru najdeme linku zadních světel táhnoucí se po celé šířce vozu. Nissan bude vyrábět vůz v továrně u města Canton. Brzy jej i nový elektrický crossover.