Plně elektrický Hyundai Ioniq Electric dokazuje, že Jižní Korea právem patří mezi technologické velmoce, které umí vyrábět produkty pro 21. století.
Designově atraktivní elektromobil od automobilky Hyundai patří mezi ty nejpovedenější kousky, které se dají aktuálně sehnat na trhu, včetně toho českého. A dokonce si odnesl taková ocenění, jako je „nejzelenější“ auto roku 2017 nebo nejúspornější auto v Evropě.
Hyundai Ioniq Electric je vybaven elektromotorem s výkonem 120 koní a okamžitým točivým momentem 295 Nm. Ten dokáže vyprodukovat maximální rychlost až 165 km/hod, přičemž z 0 na 100 km/hod stačí 9,9 sekund. O dojezd až 280 km na jedno nabití se postará 28 kWh baterie. Následné nabíjení na 100 % trvá zhruba 12 hodin z domácí zásuvky, nebo 4,5 hodiny při využití domácí nabíjecí stanice s 3fázovým střídavým proudem. A s rychlonabíjením na 100 % postačí pouhých 30 minut při výkonu stanice 50 kW a 23 minut při výkonu stanice 100 kW.
Pokud jde o nejmodernější vychytávky, Ioniq Electric se může pochlubit například asistentem pro jízdu v pruhu, dále autonomním nouzovým brzděním, sledováním mrtvého úhlu, nebo inteligentním adaptivním tempomatem. A samozřejmě nechybí ani infotainment s dotykovou obrazovkou, či moderní bezdrátové nabíjení telefonu.
Čistě elektrického zástupce z rodiny Ioniq již pořídíte i v České republice, a to za cenu od 890 tisíc korun.
zdroj: Hyundai
Plně elektrický Hyundai Ioniq Electric dokazuje, že Jižní Korea právem patří mezi technologické velmoce, které umí vyrábět produkty pro 21. století.
Designově atraktivní elektromobil od automobilky Hyundai patří mezi ty nejpovedenější kousky, které se dají aktuálně sehnat na trhu, včetně toho českého. A dokonce si odnesl taková ocenění, jako je „nejzelenější“ auto roku 2017 nebo nejúspornější auto v Evropě.
Hyundai Ioniq Electric je vybaven elektromotorem s výkonem 120 koní a okamžitým točivým momentem 295 Nm. Ten dokáže vyprodukovat maximální rychlost až 165 km/hod, přičemž z 0 na 100 km/hod stačí 9,9 sekund. O dojezd až 280 km na jedno nabití se postará 28 kWh baterie. Následné nabíjení na 100 % trvá zhruba 12 hodin z domácí zásuvky, nebo 4,5 hodiny při využití domácí nabíjecí stanice s 3fázovým střídavým proudem. A s rychlonabíjením na 100 % postačí pouhých 30 minut při výkonu stanice 50 kW a 23 minut při výkonu stanice 100 kW.
Pokud jde o nejmodernější vychytávky, Ioniq Electric se může pochlubit například asistentem pro jízdu v pruhu, dále autonomním nouzovým brzděním, sledováním mrtvého úhlu, nebo inteligentním adaptivním tempomatem. A samozřejmě nechybí ani infotainment s dotykovou obrazovkou, či moderní bezdrátové nabíjení telefonu.
Čistě elektrického zástupce z rodiny Ioniq již pořídíte i v České republice, a to za cenu od 890 tisíc korun.
zdroj: Hyundai