Honda zaspala a teď musí dotahovat konkurenci. Chystají se velké změny!

  • Pozdní nástup elektromobility je u Hondy znát
  • Aby dohonila zbytek trhu, čeká jí velká restrukturalizace
  • Vývoj elektromobilů povede nová divize
Honda Prologue

Honda Prologue | foto: Honda

Vedení japonské Hondy musí poněkud upravit své obchodní plány. Aby byli schopní držet krok s konkurencí a jejich nabídkou elektrických modelů, budou muset přeřadit na vyšší rychlostní stupeň. Nyní automobilka oznamuje, že se o rychlejší nástup nových elektrických modelů postará nová divize.

Japonsko je překvapivě pozadu

Nejen Honda, ale i další japonské značky zůstávají ve srovnání s ostatními výrobci pozadu. Toyota otevřeně rychlost přechodu k čisté elektromobilitě kritizuje a na přední příčky se nežene. Honda ale nic takového neprohlašuje a bude se chtít nejen evropské nabídce dotáhnout. Chce být součást velké automobilové revoluce. Počínaje dubnem letošního roku Honda uvede do praxe organizační i operační změny ve struktuře společnosti. Kromě rychlejšího vývoje má tento krok pomoci zhodnotit cenu společnosti pro její investory.

V novém sdělení společnost popisuje, jak sdružení vývoje vozidel, motocyklů i dalších poháněných produktů pomůže automobilce v následujících letech. Nový segment se tak zaměří nejen na elektrifikaci samotných zařízení, ale i na jejich obchodní modely. Součástí bude i vývoj vlastní bateriové techniky. Toto přiřazení by mělo ještě více pomoci v síle a urychlení vývoje.

Honda Prologue SUV

Honda Prologue SUV | foto: Honda


Čtěte také: Toyota si všímá úspěchu výrobců elektromobilů. Chystá nejlepší možnou odpověď


Elektromobily povede nová divize

Změn se ale dočkají i oblastní administrativy. Jejich počet se zredukuje a spojí do pouhých tří oblastí místo původních šesti. Severní Amerika, Čína a Regionální operativa. Ta sdruží dohromady Jižní Ameriku, Japonsko, zbytek asijských trhů, Evropu, Afriku a region středního východu. Značka popsala chystané kroky jako transformaci společnosti díky nastupující elektromobilitě.

V říjnu loňského roku Honda představila své první elektrické SUV. Půjde o společný vývoj Hondy a General Motors. Prodávat se bude pod názvem Prologue. Na trh se dostane během příštího roku. Svým názvem by mělo jít o vstupní model značky s cílem dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Honda zaspala a teď musí dotahovat konkurenci. Chystají se velké změny!

  • Pozdní nástup elektromobility je u Hondy znát
  • Aby dohonila zbytek trhu, čeká jí velká restrukturalizace
  • Vývoj elektromobilů povede nová divize
Honda Prologue

Honda Prologue | foto: Honda

Vedení japonské Hondy musí poněkud upravit své obchodní plány. Aby byli schopní držet krok s konkurencí a jejich nabídkou elektrických modelů, budou muset přeřadit na vyšší rychlostní stupeň. Nyní automobilka oznamuje, že se o rychlejší nástup nových elektrických modelů postará nová divize.

Japonsko je překvapivě pozadu

Nejen Honda, ale i další japonské značky zůstávají ve srovnání s ostatními výrobci pozadu. Toyota otevřeně rychlost přechodu k čisté elektromobilitě kritizuje a na přední příčky se nežene. Honda ale nic takového neprohlašuje a bude se chtít nejen evropské nabídce dotáhnout. Chce být součást velké automobilové revoluce. Počínaje dubnem letošního roku Honda uvede do praxe organizační i operační změny ve struktuře společnosti. Kromě rychlejšího vývoje má tento krok pomoci zhodnotit cenu společnosti pro její investory.

V novém sdělení společnost popisuje, jak sdružení vývoje vozidel, motocyklů i dalších poháněných produktů pomůže automobilce v následujících letech. Nový segment se tak zaměří nejen na elektrifikaci samotných zařízení, ale i na jejich obchodní modely. Součástí bude i vývoj vlastní bateriové techniky. Toto přiřazení by mělo ještě více pomoci v síle a urychlení vývoje.

Honda Prologue SUV

Honda Prologue SUV | foto: Honda


Čtěte také: Toyota si všímá úspěchu výrobců elektromobilů. Chystá nejlepší možnou odpověď


Elektromobily povede nová divize

Změn se ale dočkají i oblastní administrativy. Jejich počet se zredukuje a spojí do pouhých tří oblastí místo původních šesti. Severní Amerika, Čína a Regionální operativa. Ta sdruží dohromady Jižní Ameriku, Japonsko, zbytek asijských trhů, Evropu, Afriku a region středního východu. Značka popsala chystané kroky jako transformaci společnosti díky nastupující elektromobilitě.

V říjnu loňského roku Honda představila své první elektrické SUV. Půjde o společný vývoj Hondy a General Motors. Prodávat se bude pod názvem Prologue. Na trh se dostane během příštího roku. Svým názvem by mělo jít o vstupní model značky s cílem dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."