Vedení japonské Hondy musí poněkud upravit své obchodní plány. Aby byli schopní držet krok s konkurencí a jejich nabídkou elektrických modelů, budou muset přeřadit na vyšší rychlostní stupeň. Nyní automobilka oznamuje, že se o rychlejší nástup nových elektrických modelů postará nová divize.
Nejen Honda, ale i další japonské značky zůstávají ve srovnání s ostatními výrobci pozadu. Toyota otevřeně rychlost přechodu k čisté elektromobilitě kritizuje a na přední příčky se nežene. Honda ale nic takového neprohlašuje a bude se chtít nejen evropské nabídce dotáhnout. Chce být součást velké automobilové revoluce. Počínaje dubnem letošního roku Honda uvede do praxe organizační i operační změny ve struktuře společnosti. Kromě rychlejšího vývoje má tento krok pomoci zhodnotit cenu společnosti pro její investory.
V novém sdělení společnost popisuje, jak sdružení vývoje vozidel, motocyklů i dalších poháněných produktů pomůže automobilce v následujících letech. Nový segment se tak zaměří nejen na elektrifikaci samotných zařízení, ale i na jejich obchodní modely. Součástí bude i vývoj vlastní bateriové techniky. Toto přiřazení by mělo ještě více pomoci v síle a urychlení vývoje.
Čtěte také: Toyota si všímá úspěchu výrobců elektromobilů. Chystá nejlepší možnou odpověď
Změn se ale dočkají i oblastní administrativy. Jejich počet se zredukuje a spojí do pouhých tří oblastí místo původních šesti. Severní Amerika, Čína a Regionální operativa. Ta sdruží dohromady Jižní Ameriku, Japonsko, zbytek asijských trhů, Evropu, Afriku a region středního východu. Značka popsala chystané kroky jako transformaci společnosti díky nastupující elektromobilitě.
V říjnu loňského roku Honda představila své první elektrické SUV. Půjde o společný vývoj Hondy a General Motors. Prodávat se bude pod názvem Prologue. Na trh se dostane během příštího roku. Svým názvem by mělo jít o vstupní model značky s cílem dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.
Vedení japonské Hondy musí poněkud upravit své obchodní plány. Aby byli schopní držet krok s konkurencí a jejich nabídkou elektrických modelů, budou muset přeřadit na vyšší rychlostní stupeň. Nyní automobilka oznamuje, že se o rychlejší nástup nových elektrických modelů postará nová divize.
Nejen Honda, ale i další japonské značky zůstávají ve srovnání s ostatními výrobci pozadu. Toyota otevřeně rychlost přechodu k čisté elektromobilitě kritizuje a na přední příčky se nežene. Honda ale nic takového neprohlašuje a bude se chtít nejen evropské nabídce dotáhnout. Chce být součást velké automobilové revoluce. Počínaje dubnem letošního roku Honda uvede do praxe organizační i operační změny ve struktuře společnosti. Kromě rychlejšího vývoje má tento krok pomoci zhodnotit cenu společnosti pro její investory.
V novém sdělení společnost popisuje, jak sdružení vývoje vozidel, motocyklů i dalších poháněných produktů pomůže automobilce v následujících letech. Nový segment se tak zaměří nejen na elektrifikaci samotných zařízení, ale i na jejich obchodní modely. Součástí bude i vývoj vlastní bateriové techniky. Toto přiřazení by mělo ještě více pomoci v síle a urychlení vývoje.
Čtěte také: Toyota si všímá úspěchu výrobců elektromobilů. Chystá nejlepší možnou odpověď
Změn se ale dočkají i oblastní administrativy. Jejich počet se zredukuje a spojí do pouhých tří oblastí místo původních šesti. Severní Amerika, Čína a Regionální operativa. Ta sdruží dohromady Jižní Ameriku, Japonsko, zbytek asijských trhů, Evropu, Afriku a region středního východu. Značka popsala chystané kroky jako transformaci společnosti díky nastupující elektromobilitě.
V říjnu loňského roku Honda představila své první elektrické SUV. Půjde o společný vývoj Hondy a General Motors. Prodávat se bude pod názvem Prologue. Na trh se dostane během příštího roku. Svým názvem by mělo jít o vstupní model značky s cílem dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.