Známá firma Gogoro, zabývající se systémem rychlé výměny baterií pro elektrické skútry a jejich výrobou, právě představila svou novou technologickou platformu. Výsledkem nové technologie budou chytřejší jednostopá vozidla. Platforma zažívá debut v nově představeném skútru Gogoro SuperSport.
Platforma je navržena tak, aby nabídla trojnásobný výpočetní výkon v porovnání se stávající technologií. To umožní zavést nové funkce, včetně aktualizací OTA (over the air) s cílem zlepšit výkon elektroskútrů.
Kromě nepřetržitého monitoringu stavu vozidla umožní LTE připojení také přístup ke vzdáleným funkcím jako je odemykání či zamykání skútru, otevírání kufru a sledování polohy v reálném čase. Místo návštěv servisního mechanika bude diagnostika stavu skútru probíhat prostřednictvím displeje mobilního telefonu, který upozorní uživatele na nutnost případného servisního zásahu.
Čtěte také: Totální revoluce! Gogoro ukázalo vyměnitelnou baterii s nevídanými vlastnostmi
Nový elektrický skútr Gogoro SuperSport mimo jiné nabízí systém kontroly trakce, tempomat a již zmíněnou službu bezdrátového připojení pomocí LTE. Skútr je vybaven elektromotorem Gogoro o výkonu 7,6 kW a nabízí zrychlení z 0-50 km/h za 3,9 sekundy. Maximální rychlost skútru 96 km/h by měla být dostačující pro jakékoli městské a příměstské silnice.
Nová technologie není určena pouze pro vlastní elektrické skútry Gogoro. Společnost vytvořila program Powered By Gogoro Network (PBGN), který umožňuje dalším výrobcům spolupracovat se společností Gogoro a využívat její pokročilé pohonné jednotky a technologie vozidel. Jednou z takových firem je například Yamaha. V současnosti jezdí po silnicích 47 elektrických vozidel od 10 výrobců, které technologii Gogoro využívají.
Známá firma Gogoro, zabývající se systémem rychlé výměny baterií pro elektrické skútry a jejich výrobou, právě představila svou novou technologickou platformu. Výsledkem nové technologie budou chytřejší jednostopá vozidla. Platforma zažívá debut v nově představeném skútru Gogoro SuperSport.
Platforma je navržena tak, aby nabídla trojnásobný výpočetní výkon v porovnání se stávající technologií. To umožní zavést nové funkce, včetně aktualizací OTA (over the air) s cílem zlepšit výkon elektroskútrů.
Kromě nepřetržitého monitoringu stavu vozidla umožní LTE připojení také přístup ke vzdáleným funkcím jako je odemykání či zamykání skútru, otevírání kufru a sledování polohy v reálném čase. Místo návštěv servisního mechanika bude diagnostika stavu skútru probíhat prostřednictvím displeje mobilního telefonu, který upozorní uživatele na nutnost případného servisního zásahu.
Čtěte také: Totální revoluce! Gogoro ukázalo vyměnitelnou baterii s nevídanými vlastnostmi
Nový elektrický skútr Gogoro SuperSport mimo jiné nabízí systém kontroly trakce, tempomat a již zmíněnou službu bezdrátového připojení pomocí LTE. Skútr je vybaven elektromotorem Gogoro o výkonu 7,6 kW a nabízí zrychlení z 0-50 km/h za 3,9 sekundy. Maximální rychlost skútru 96 km/h by měla být dostačující pro jakékoli městské a příměstské silnice.
Nová technologie není určena pouze pro vlastní elektrické skútry Gogoro. Společnost vytvořila program Powered By Gogoro Network (PBGN), který umožňuje dalším výrobcům spolupracovat se společností Gogoro a využívat její pokročilé pohonné jednotky a technologie vozidel. Jednou z takových firem je například Yamaha. V současnosti jezdí po silnicích 47 elektrických vozidel od 10 výrobců, které technologii Gogoro využívají.