GM od 13. listopadu iniciuje dobrovolné stažení 68 667 elektromobilů Chevy Bolt EV modelového roku 2017 až 2019 kvůli možnému riziku požáru. Zatím bylo hlášeno jen 5 požárů u téměř 70 000 vyrobených vozidel.
Během 3,5 let došlo na silnici pouze k 5 požárům z téměř 70 000 vyrobených automobilů. Společnost GM doporučuje, aby majitelé neparkovali auto v garáži při nabíjení. Zároveň GM doporučuje, aby majitelé vozů Bolt vyrobených mezi lety 2017–2018 při nabíjení nastavili „Hilltop Reserve“, u modelového roku 2019 budou muset majitelé nastavit ručně kapacitu nabíjení na 90 %, nebo lépe navštívit autorizovaného dealera automobilů Chevy.
V některých modelech Chevy Bolt z roku 2019 byly použity články ze závodu Holland v Michiganu (a nikoli z Jižní Koreje). Tato vozidla spolu s modelem Bolt 2020 (66 kWh) nejsou tímto svoláváním ovlivněna a mohou pokračovat bez jakýchkoli změn.
Minulý měsíc Národní správa bezpečnosti silničního provozu (NHTSA) vyšetřovala tři případy požárů, které vznikly ve vozidlech Chevy Bolt EV. Tato zpráva přišla právě ve chvíli, kdy Hyundai začal svolávat všechna svá vozidla Kona Electric kvůli možnému riziku požáru.
Kona i Bolt používají kapsové články od společnosti LG Chem. Ostatní elektromobily používají pouzdrové články LG Chem vyrobené během této doby. Nyní GM oznámilo, že svolává všechna vozidla Bolt EV z let 2017, 2018 a 2019, což je 68 667 vozidel po celém světě, z nichž 50 000 je v USA.
GM zmínilo, že existuje 5 známých případů požárů elektromobilu Bolt, o 2 více než vyšetřovala NHTSA. Jako dočasná oprava tohoto problému automobilka uzamyká 10 % kapacity baterie.
Společnost Tesla je podezřelá, že použila podobnou taktiku v dřívějších vozidlech Model S a Model X – aniž by o tom zákazníky informovala. Tesla použila OTA aktualizaci, která snížila dojezd těchto vozidel. Electrek potvrdil, že GM to nemůže udělat přes OTA updaty. GM by mělo najít trvalejší opravu do konce tohoto roku a mezitím žádá majitele, aby neparkovali svá auta v garážích.
GM od 13. listopadu iniciuje dobrovolné stažení 68 667 elektromobilů Chevy Bolt EV modelového roku 2017 až 2019 kvůli možnému riziku požáru. Zatím bylo hlášeno jen 5 požárů u téměř 70 000 vyrobených vozidel.
Během 3,5 let došlo na silnici pouze k 5 požárům z téměř 70 000 vyrobených automobilů. Společnost GM doporučuje, aby majitelé neparkovali auto v garáži při nabíjení. Zároveň GM doporučuje, aby majitelé vozů Bolt vyrobených mezi lety 2017–2018 při nabíjení nastavili „Hilltop Reserve“, u modelového roku 2019 budou muset majitelé nastavit ručně kapacitu nabíjení na 90 %, nebo lépe navštívit autorizovaného dealera automobilů Chevy.
V některých modelech Chevy Bolt z roku 2019 byly použity články ze závodu Holland v Michiganu (a nikoli z Jižní Koreje). Tato vozidla spolu s modelem Bolt 2020 (66 kWh) nejsou tímto svoláváním ovlivněna a mohou pokračovat bez jakýchkoli změn.
Minulý měsíc Národní správa bezpečnosti silničního provozu (NHTSA) vyšetřovala tři případy požárů, které vznikly ve vozidlech Chevy Bolt EV. Tato zpráva přišla právě ve chvíli, kdy Hyundai začal svolávat všechna svá vozidla Kona Electric kvůli možnému riziku požáru.
Kona i Bolt používají kapsové články od společnosti LG Chem. Ostatní elektromobily používají pouzdrové články LG Chem vyrobené během této doby. Nyní GM oznámilo, že svolává všechna vozidla Bolt EV z let 2017, 2018 a 2019, což je 68 667 vozidel po celém světě, z nichž 50 000 je v USA.
GM zmínilo, že existuje 5 známých případů požárů elektromobilu Bolt, o 2 více než vyšetřovala NHTSA. Jako dočasná oprava tohoto problému automobilka uzamyká 10 % kapacity baterie.
Společnost Tesla je podezřelá, že použila podobnou taktiku v dřívějších vozidlech Model S a Model X – aniž by o tom zákazníky informovala. Tesla použila OTA aktualizaci, která snížila dojezd těchto vozidel. Electrek potvrdil, že GM to nemůže udělat přes OTA updaty. GM by mělo najít trvalejší opravu do konce tohoto roku a mezitím žádá majitele, aby neparkovali svá auta v garážích.