Dle oficiálního online konfigurátoru Tesly je teď dojezd elektromobilu Model 3 podle evropské normy WLTP až 614 kilometrů na jedno nabití, tedy o 34 km více než americká automobilka uváděla s příchodem nové verze pro rok 2021.
Nejdelší dojezd v případě Modelu 3 má samozřejmě speciální varianta Long Range, která je vybavena baterií s vyšší kapacitou. Cena vozu přitom zůstává stále stejná, tedy 1 486 990 Kč s DPH. Dojezd má prodloužený i základní verze Standard Range Plus, a sice z loňských 430 na 448 km. Pouze nejvýkonnější verze Performance zůstává beze změny na 567 km.
Čtěte také: Fakta a mýty o elektromobilech – Jaký je dojezd elektromobilů?
Už ke konci loňského roku Tesla prodloužila dojezd Modelu 3 z 560 na 580 km s příchodem nové generace pro rok 2021, která má vylepšený interiér a přináší také navíc například efektivní tepelné čerpadlo. Když Tesla Model 3 přišla na trh v roce 2018, její papírový dojezd byl necelých 500 km, ovšem dle odlišné normy EPA.
Dle oficiálního online konfigurátoru Tesly je teď dojezd elektromobilu Model 3 podle evropské normy WLTP až 614 kilometrů na jedno nabití, tedy o 34 km více než americká automobilka uváděla s příchodem nové verze pro rok 2021.
Nejdelší dojezd v případě Modelu 3 má samozřejmě speciální varianta Long Range, která je vybavena baterií s vyšší kapacitou. Cena vozu přitom zůstává stále stejná, tedy 1 486 990 Kč s DPH. Dojezd má prodloužený i základní verze Standard Range Plus, a sice z loňských 430 na 448 km. Pouze nejvýkonnější verze Performance zůstává beze změny na 567 km.
Čtěte také: Fakta a mýty o elektromobilech – Jaký je dojezd elektromobilů?
Už ke konci loňského roku Tesla prodloužila dojezd Modelu 3 z 560 na 580 km s příchodem nové generace pro rok 2021, která má vylepšený interiér a přináší také navíc například efektivní tepelné čerpadlo. Když Tesla Model 3 přišla na trh v roce 2018, její papírový dojezd byl necelých 500 km, ovšem dle odlišné normy EPA.