Elektromobil Škoda Enyaq iV má nakonec oficiálně delší dojezd, než se čekalo

  • Původně automobilka uváděla dojezd až 510 km dle WLTP
  • Nicméně Enyaq iV 80 by měl zvládnout ujet až 520 kilometrů na jedno nabití
  • Rozdíl nejspíše v reálu nepostřehnete
Škoda Enyaq iV, elektrický automobil

Škoda Enyaq iV, elektrický automobil

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila svůj první čistokrevný elektromobil postavený na platformě MEB v září loňského roku. Tehdy ve svých prospektech uváděla jiný dojezd než dnes.

V oficiální tiskové zprávě se psalo, že v případě nejvyšší verze Enyaq iV 80 (baterie s kapacitou 82 kWh, využitelných 77 kWh) je dojezd až 510 km dle WLTP. A tento údaj se stále ještě dnes uvádí i například v oficiálním ceníku a konfigurátoru. Nicméně již od prvního dne bylo jasně řečeno, že se jedná o předběžné hodnoty.

Enyaq iV má nakonec delší dojezd

Zdá se, že nakonec je oficiální dojezd ještě o něco delší. Škoda Auto totiž nově uvádí dojezd Enyaqu iV až 520 kilometrů, což je vlastně stejná hodnota jako v případě sesterského Volkswagenu ID.4. Jedná se o výsledek dle normy WLTP, která je samozřejmě hodně nadhodnocená oproti tomu, jakých výsledků zřejmě dosáhne běžný zákazník.

Pokud jde o základní variantu Enyaq iV 60 (baterie s kapacitou 62 kWh, využitelných 58 kWh), tak u té výrobce stále všude uvádí oficiální dojezd až 390 km dle WLTP, tedy beze změny.

První jízdní dojmy z Enyaq iV

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Elektromobil Škoda Enyaq iV má nakonec oficiálně delší dojezd, než se čekalo

  • Původně automobilka uváděla dojezd až 510 km dle WLTP
  • Nicméně Enyaq iV 80 by měl zvládnout ujet až 520 kilometrů na jedno nabití
  • Rozdíl nejspíše v reálu nepostřehnete
Škoda Enyaq iV, elektrický automobil

Škoda Enyaq iV, elektrický automobil

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila svůj první čistokrevný elektromobil postavený na platformě MEB v září loňského roku. Tehdy ve svých prospektech uváděla jiný dojezd než dnes.

V oficiální tiskové zprávě se psalo, že v případě nejvyšší verze Enyaq iV 80 (baterie s kapacitou 82 kWh, využitelných 77 kWh) je dojezd až 510 km dle WLTP. A tento údaj se stále ještě dnes uvádí i například v oficiálním ceníku a konfigurátoru. Nicméně již od prvního dne bylo jasně řečeno, že se jedná o předběžné hodnoty.

Enyaq iV má nakonec delší dojezd

Zdá se, že nakonec je oficiální dojezd ještě o něco delší. Škoda Auto totiž nově uvádí dojezd Enyaqu iV až 520 kilometrů, což je vlastně stejná hodnota jako v případě sesterského Volkswagenu ID.4. Jedná se o výsledek dle normy WLTP, která je samozřejmě hodně nadhodnocená oproti tomu, jakých výsledků zřejmě dosáhne běžný zákazník.

Pokud jde o základní variantu Enyaq iV 60 (baterie s kapacitou 62 kWh, využitelných 58 kWh), tak u té výrobce stále všude uvádí oficiální dojezd až 390 km dle WLTP, tedy beze změny.

První jízdní dojmy z Enyaq iV

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."