Elektrický koncept Fiat Centoventi nabízí dojezd až 500 km

Nový Fiat Concept Centoventi, který debutoval na letošním ženevském autosalonu, je oslavou 120. výročí Fiatu – a jeho vzhled i výbavu lze personalizovat.

Auto svým designem připomíná japonská box cars typu Nissan Cube, ovšem celkově je vzhled takový typicky italský s nádechem retra. Klasický znak Fiatu navíc zahrnuje barvy italské trikolory, což je takový vítaný detail.

Pod kapotou se nachází plně elektrická pohonná jednotka, která podle Fiatu činí z Centoventi „nejdostupnější řešení elektrické mobility na trhu.“ Počet elektromotorů ani jejich výkon výrobce nezmiňuje, ovšem hovoří o modulárním battery packu, který majitelům umožní rozšířit dojezd ze skromných, až městských 100 km, na 500 km. Zde však možnosti personalizace nekončí.

Při uvedení vozidla na trh má být k dispozici nějakých 120 kusů různého příslušenství – vyměnit můžete třeba střechu, nárazníky, kryty kol a folie na karoserii. Podle Fiatu tak majitelé Conceptu Centoventi již nebudou muset čekat na nové speciální edice nebo facelifty, neboť každý den budou moci jezdit v podstatě jiným autem.

V interiéru pak auto disponuje tzv. plug-and-play řešením, jehož využitím mohou majitelé přidávat a odebírat položky z palubní desky, která má různé malé zdířky.

Zatím není jasné, kdy se na trh dostane sériová verze Conceptu Centoventi, ale vzhledem k jazyku italského výrobce je pravděpodobné, že se tak dříve nebo později stane. Ostatně možnosti přizpůsobení, personalizace či „kustomizace“ by Fiat přece nevyvíjel jen tak pro nic za nic.

Zdroj: Insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Elektrický koncept Fiat Centoventi nabízí dojezd až 500 km

Nový Fiat Concept Centoventi, který debutoval na letošním ženevském autosalonu, je oslavou 120. výročí Fiatu – a jeho vzhled i výbavu lze personalizovat.

Auto svým designem připomíná japonská box cars typu Nissan Cube, ovšem celkově je vzhled takový typicky italský s nádechem retra. Klasický znak Fiatu navíc zahrnuje barvy italské trikolory, což je takový vítaný detail.

Pod kapotou se nachází plně elektrická pohonná jednotka, která podle Fiatu činí z Centoventi „nejdostupnější řešení elektrické mobility na trhu.“ Počet elektromotorů ani jejich výkon výrobce nezmiňuje, ovšem hovoří o modulárním battery packu, který majitelům umožní rozšířit dojezd ze skromných, až městských 100 km, na 500 km. Zde však možnosti personalizace nekončí.

Při uvedení vozidla na trh má být k dispozici nějakých 120 kusů různého příslušenství – vyměnit můžete třeba střechu, nárazníky, kryty kol a folie na karoserii. Podle Fiatu tak majitelé Conceptu Centoventi již nebudou muset čekat na nové speciální edice nebo facelifty, neboť každý den budou moci jezdit v podstatě jiným autem.

V interiéru pak auto disponuje tzv. plug-and-play řešením, jehož využitím mohou majitelé přidávat a odebírat položky z palubní desky, která má různé malé zdířky.

Zatím není jasné, kdy se na trh dostane sériová verze Conceptu Centoventi, ale vzhledem k jazyku italského výrobce je pravděpodobné, že se tak dříve nebo později stane. Ostatně možnosti přizpůsobení, personalizace či „kustomizace“ by Fiat přece nevyvíjel jen tak pro nic za nic.

Zdroj: Insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."