Nový Fiat Concept Centoventi, který debutoval na letošním ženevském autosalonu, je oslavou 120. výročí Fiatu – a jeho vzhled i výbavu lze personalizovat.
Auto svým designem připomíná japonská box cars typu Nissan Cube, ovšem celkově je vzhled takový typicky italský s nádechem retra. Klasický znak Fiatu navíc zahrnuje barvy italské trikolory, což je takový vítaný detail.
Pod kapotou se nachází plně elektrická pohonná jednotka, která podle Fiatu činí z Centoventi „nejdostupnější řešení elektrické mobility na trhu.“ Počet elektromotorů ani jejich výkon výrobce nezmiňuje, ovšem hovoří o modulárním battery packu, který majitelům umožní rozšířit dojezd ze skromných, až městských 100 km, na 500 km. Zde však možnosti personalizace nekončí.
Při uvedení vozidla na trh má být k dispozici nějakých 120 kusů různého příslušenství – vyměnit můžete třeba střechu, nárazníky, kryty kol a folie na karoserii. Podle Fiatu tak majitelé Conceptu Centoventi již nebudou muset čekat na nové speciální edice nebo facelifty, neboť každý den budou moci jezdit v podstatě jiným autem.
V interiéru pak auto disponuje tzv. plug-and-play řešením, jehož využitím mohou majitelé přidávat a odebírat položky z palubní desky, která má různé malé zdířky.
Zatím není jasné, kdy se na trh dostane sériová verze Conceptu Centoventi, ale vzhledem k jazyku italského výrobce je pravděpodobné, že se tak dříve nebo později stane. Ostatně možnosti přizpůsobení, personalizace či „kustomizace“ by Fiat přece nevyvíjel jen tak pro nic za nic.
Zdroj: Insideevs
Nový Fiat Concept Centoventi, který debutoval na letošním ženevském autosalonu, je oslavou 120. výročí Fiatu – a jeho vzhled i výbavu lze personalizovat.
Auto svým designem připomíná japonská box cars typu Nissan Cube, ovšem celkově je vzhled takový typicky italský s nádechem retra. Klasický znak Fiatu navíc zahrnuje barvy italské trikolory, což je takový vítaný detail.
Pod kapotou se nachází plně elektrická pohonná jednotka, která podle Fiatu činí z Centoventi „nejdostupnější řešení elektrické mobility na trhu.“ Počet elektromotorů ani jejich výkon výrobce nezmiňuje, ovšem hovoří o modulárním battery packu, který majitelům umožní rozšířit dojezd ze skromných, až městských 100 km, na 500 km. Zde však možnosti personalizace nekončí.
Při uvedení vozidla na trh má být k dispozici nějakých 120 kusů různého příslušenství – vyměnit můžete třeba střechu, nárazníky, kryty kol a folie na karoserii. Podle Fiatu tak majitelé Conceptu Centoventi již nebudou muset čekat na nové speciální edice nebo facelifty, neboť každý den budou moci jezdit v podstatě jiným autem.
V interiéru pak auto disponuje tzv. plug-and-play řešením, jehož využitím mohou majitelé přidávat a odebírat položky z palubní desky, která má různé malé zdířky.
Zatím není jasné, kdy se na trh dostane sériová verze Conceptu Centoventi, ale vzhledem k jazyku italského výrobce je pravděpodobné, že se tak dříve nebo později stane. Ostatně možnosti přizpůsobení, personalizace či „kustomizace“ by Fiat přece nevyvíjel jen tak pro nic za nic.
Zdroj: Insideevs