Pohon se skládá z baterie o kapacitě 64 kWh a motoru o výkonu 300 kW. Dobíjení je možné výkonem až 50 kW. Podle výrobce je možné vůz opatřit nejen zadním náhonem, ale dokonce i pohonem všech čtyř kol.
Akcelerace z nuly na 100 km/h je pro elektrický Mustang otázkou 3,09 sekundy. Bohužel, nepříliš aerodynamické tvary mají svůj podíl na dojezdu, který je kolem 200 kilometrů.
V interiéru je velký vertikální displej, na kterém lze nastavit vše možné podobně, jako u elektromobilů Tesla. Vyrobeno bude pouze 499 elektrických Mustangů, které se mají prodávat za cenu 254 000 dolarů, tedy asi 5,7 milionů korun.
Zdroj: electrek
Zajímavostí tohoto vozu je, že má interiér inspirovaný Teslou a příští měsíc ho bude možné vidět v Goodwoodu.
Britský startup Charge stojí za tímto projektem, který užívá oficiální licenci na karoserie s tvary Fordů Mustang Fastback a Convertible ze šedesátých let.
Pohon se skládá z baterie o kapacitě 64 kWh a motoru o výkonu 300 kW. Dobíjení je možné výkonem až 50 kW. Podle výrobce je možné vůz opatřit nejen zadním náhonem, ale dokonce i pohonem všech čtyř kol.
Akcelerace z nuly na 100 km/h je pro elektrický Mustang otázkou 3,09 sekundy. Bohužel, nepříliš aerodynamické tvary mají svůj podíl na dojezdu, který je kolem 200 kilometrů.
V interiéru je velký vertikální displej, na kterém lze nastavit vše možné podobně, jako u elektromobilů Tesla. Vyrobeno bude pouze 499 elektrických Mustangů, které se mají prodávat za cenu 254 000 dolarů, tedy asi 5,7 milionů korun.
Zdroj: electrek