Elektromobilita má na kontě další zajímavý rekord, který se ale rozhodně nesnažte překonávat. „Běžná“ elektrická dodávka Iveco eDaily má oficiálně dle papírů utáhnout až 3,5 tuny, nicméně automobilka se rozhodla, že světu předvede skutečné možnosti elektřiny.
Dodávka na baterky disponuje trojicí 37kWh battery packů (celkem 111 kWh) a elektromotorem o výkonu 140 kW (188 koní)/400 Nm. Iveco eDaily uveze až 4,6 tun nákladu, a to v prostoru o objemu až 20,3 metrů krychlových. Schopnosti co se týče tažného zařízení mají být stejné s dieselovou verzí.
A právě v této disciplíně se Iveco zapsalo do Guinnessovy knihy rekordů, když se svou elektrickou dodávkou a nejsilnějším Britem Adamem Bishopem za volantem dokázalo překonat cíl, kterým bylo 130 tun, a nakonec vůz utáhl rekordních 153,8 tun, tedy téměř 44× tolik, co by měla dodávka zvládnout papírově.
Co říkáte na tento nový rekord s elektromobilem? Myslíte si, že je to reálně k něčemu užitečné, nebo půjde jen o další „rekord do sbírky“? Napište nám do diskuze pod článkem.
Elektromobilita má na kontě další zajímavý rekord, který se ale rozhodně nesnažte překonávat. „Běžná“ elektrická dodávka Iveco eDaily má oficiálně dle papírů utáhnout až 3,5 tuny, nicméně automobilka se rozhodla, že světu předvede skutečné možnosti elektřiny.
Dodávka na baterky disponuje trojicí 37kWh battery packů (celkem 111 kWh) a elektromotorem o výkonu 140 kW (188 koní)/400 Nm. Iveco eDaily uveze až 4,6 tun nákladu, a to v prostoru o objemu až 20,3 metrů krychlových. Schopnosti co se týče tažného zařízení mají být stejné s dieselovou verzí.
A právě v této disciplíně se Iveco zapsalo do Guinnessovy knihy rekordů, když se svou elektrickou dodávkou a nejsilnějším Britem Adamem Bishopem za volantem dokázalo překonat cíl, kterým bylo 130 tun, a nakonec vůz utáhl rekordních 153,8 tun, tedy téměř 44× tolik, co by měla dodávka zvládnout papírově.
Co říkáte na tento nový rekord s elektromobilem? Myslíte si, že je to reálně k něčemu užitečné, nebo půjde jen o další „rekord do sbírky“? Napište nám do diskuze pod článkem.