Firma Electrify America, jak už název napovídá, působí v USA. Zabývá se výstavbou, vývojem a provozem dobíjecích stanic. Vlastní ji Volkswagen a vznikla poměrně zajímavým způsobem – po Dieselgate se tímto způsobem automobilka snažila o napravení reputace a kompenzaci za celou kauzu.
A právě tato firma chce zavést poměrně progresivní novinku v podobě automatické dobíjecí stanice, která bude umět sama zapojit kabel do zásuvky. Zatím jsou plány pouze “na papíře”, ale plánuje se výstavba zkušební stanice vybavené touto vymožeností.
Celý projekt vznikne ve spolupráci se společností Stable, která dodá potřebné roboty. Zkušební dobíjecí stanice pak poslouží k vyhodnocení životaschopnosti konceptu, jeho ekonomické výhodnosti a všech ostatních faktorů. Otevřena by měla být někdy začátkem roku 2020.
Výhoda, kterou by mohly tyto automatizované dobíjecí stanice poskytnout je nejen vyšší komfort obsluhy, ale i možnost nabíjení vyššími výkony. V okamžiku, kdy bude z procesu připojení a odpojení kabelu vyloučen člověk, lze kabel udělat silnější, případně s vodním chlazením.
Zdroj: electrek
Firma Electrify America, jak už název napovídá, působí v USA. Zabývá se výstavbou, vývojem a provozem dobíjecích stanic. Vlastní ji Volkswagen a vznikla poměrně zajímavým způsobem – po Dieselgate se tímto způsobem automobilka snažila o napravení reputace a kompenzaci za celou kauzu.
A právě tato firma chce zavést poměrně progresivní novinku v podobě automatické dobíjecí stanice, která bude umět sama zapojit kabel do zásuvky. Zatím jsou plány pouze “na papíře”, ale plánuje se výstavba zkušební stanice vybavené touto vymožeností.
Celý projekt vznikne ve spolupráci se společností Stable, která dodá potřebné roboty. Zkušební dobíjecí stanice pak poslouží k vyhodnocení životaschopnosti konceptu, jeho ekonomické výhodnosti a všech ostatních faktorů. Otevřena by měla být někdy začátkem roku 2020.
Výhoda, kterou by mohly tyto automatizované dobíjecí stanice poskytnout je nejen vyšší komfort obsluhy, ale i možnost nabíjení vyššími výkony. V okamžiku, kdy bude z procesu připojení a odpojení kabelu vyloučen člověk, lze kabel udělat silnější, případně s vodním chlazením.
Zdroj: electrek