Tesla ještě není z problémů venku, nicméně je na tom daleko lépe než byla. Nejhorší je zažehnáno a doufejme, že tak finanční problémy se budou firmě už vyhýbat.
Za tou nejhorší krizí stál především nejnovější elektromobil Tesla Model 3, respektive jeho výroba, která než se stabilizovala a vychytala, tak Musk nocoval ve firmě a pracoval běžně kolem 100 hodin týdně. To bylo zhruba v březnu a dubnu.
Elon Musk tells #AxiosOnHBO that Tesla was within single-digit weeks of dying @hbodocs pic.twitter.com/xdbppfDm7s
— Axios (@axios) November 26, 2018
Potom se ale podařilo dosáhnout týdenní produkce 5000 kusů Modelu 3, což již bylo číslo, které bylo potřebné k tomu, aby výroba začala vynášet. Podle Muska byla před zlepšení Tesla jen týdny od “smrti”. Ačkoliv tedy není jasné, co přesně tou smrtí myslel, jednalo se pravděpodobně o bankrot, který by dost možná nastal.
Zdroj: Electrek
Tesla ještě není z problémů venku, nicméně je na tom daleko lépe než byla. Nejhorší je zažehnáno a doufejme, že tak finanční problémy se budou firmě už vyhýbat.
Za tou nejhorší krizí stál především nejnovější elektromobil Tesla Model 3, respektive jeho výroba, která než se stabilizovala a vychytala, tak Musk nocoval ve firmě a pracoval běžně kolem 100 hodin týdně. To bylo zhruba v březnu a dubnu.
Elon Musk tells #AxiosOnHBO that Tesla was within single-digit weeks of dying @hbodocs pic.twitter.com/xdbppfDm7s
— Axios (@axios) November 26, 2018
Potom se ale podařilo dosáhnout týdenní produkce 5000 kusů Modelu 3, což již bylo číslo, které bylo potřebné k tomu, aby výroba začala vynášet. Podle Muska byla před zlepšení Tesla jen týdny od “smrti”. Ačkoliv tedy není jasné, co přesně tou smrtí myslel, jednalo se pravděpodobně o bankrot, který by dost možná nastal.
Zdroj: Electrek