Více než 300 km/h, hmotnost pouze 220 kilogramů, točivý moment 170 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 3 sekundy a výkon 202 koní. To jsou klíčová data Delta-XE, nejmladšího elektrického sportovce, který vyvíjí tým na Univerzitě Twente v holandském Enschede.
Delta je čtvrtým modelem neustále se měnícího projektového týmu, který využívá prvky dříve postavených strojů. Podvozek tvoří chromový rám s hliníkovou kyvnou vidlicí a karbonovými trubkami od firmy Ceracarbon s náboji a vidlicí Öhlins.
Vzadu je umístěn excentrický tlumič TTX GP od stejné firmy. Přední kolo, vyfrézované z hliníku, pochází od firmy Marchesini a vzadu mu sekunduje ráfek ze slitiny hořčíku od PVM. Rám pochází z motocyklu Sutter MMX 500 a má upravené sedlo, brzdový systém dodává Hel Performance.
Čtěte také: Volcon Grunt je naprosto šílená elektromotorka, která se nezastaví před ničím
Srdcem elektromotorky je motor od firmy AE Group s maximálním výkonem 170 kW, z nichž se v Deltě používá 150 kW. Točivý moment 170 Nm se na zadním kole mění na 800 Nm trakce. O energii se stará samostatně vyvinutá baterie s pouzdrovými články v lithium-polymerovém provedení. Až 576 článků poskytuje palubní napětí 800 V a baterie má kapacitu 13,5 kWh. Díky tomu by měla Delta zvládat rychlost vyšší než 300 km/h a z 0 na 100 km/h sprintovat pod 3 sekundy.
Dojezd motocyklu vývojový tým neuvádí. Jeho hodnota nebude pro okruhový speciál příliš důležitá. Mladým vývojářům jde především o výkon a rychlost.
Více než 300 km/h, hmotnost pouze 220 kilogramů, točivý moment 170 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 3 sekundy a výkon 202 koní. To jsou klíčová data Delta-XE, nejmladšího elektrického sportovce, který vyvíjí tým na Univerzitě Twente v holandském Enschede.
Delta je čtvrtým modelem neustále se měnícího projektového týmu, který využívá prvky dříve postavených strojů. Podvozek tvoří chromový rám s hliníkovou kyvnou vidlicí a karbonovými trubkami od firmy Ceracarbon s náboji a vidlicí Öhlins.
Vzadu je umístěn excentrický tlumič TTX GP od stejné firmy. Přední kolo, vyfrézované z hliníku, pochází od firmy Marchesini a vzadu mu sekunduje ráfek ze slitiny hořčíku od PVM. Rám pochází z motocyklu Sutter MMX 500 a má upravené sedlo, brzdový systém dodává Hel Performance.
Čtěte také: Volcon Grunt je naprosto šílená elektromotorka, která se nezastaví před ničím
Srdcem elektromotorky je motor od firmy AE Group s maximálním výkonem 170 kW, z nichž se v Deltě používá 150 kW. Točivý moment 170 Nm se na zadním kole mění na 800 Nm trakce. O energii se stará samostatně vyvinutá baterie s pouzdrovými články v lithium-polymerovém provedení. Až 576 článků poskytuje palubní napětí 800 V a baterie má kapacitu 13,5 kWh. Díky tomu by měla Delta zvládat rychlost vyšší než 300 km/h a z 0 na 100 km/h sprintovat pod 3 sekundy.
Dojezd motocyklu vývojový tým neuvádí. Jeho hodnota nebude pro okruhový speciál příliš důležitá. Mladým vývojářům jde především o výkon a rychlost.