Po mnoha odkladech se dlouho vyhlížený Tesla Cybertruck začal prodávat na konci listopadu minulého roku. Od té doby jej obdrželo pár vyvolených klientů a mnoho zaměstnanců. Nyní se však začalo dostávat i na běžné zákazníky. Internet se tak začíná plnit i skutečně prvními nezávislými ohlasy. Ty nejsou příliš pozitivní, jak by se od vozu za cenu převyšující dva miliony korun očekávalo.
V obecném měřítku jsou zklamání vidět i v technických specifikacích. Vůz zdaleka nedisponuje inzerovaným dojezdem. Dalo by se říci, že nejde o nic výjimečného, marketingové prospekty často přehání. Ale Tesla se rozhodla, že aby dojezd seděl, musíte si pořídit příslušenství. Již toto samo o sobě může být pro mnoho zájemců důvod pro zrušení rezervace. Jakou zpětnou vazbu poskytli noví majitelé?
Na fóru vlastníků vozu se svěřil majitel s přezdívkou Susu2142. Celkové zpracování svého Cybertrucku ohodnotil na jedna minus. Ocelové pláty špatně lícují a pravý blinkr nevykazuje příliš velkou přesnost a občas vynechává. Na první pohled může jít o drobnosti. Majitel i ostatní účastníci diskuze se ale rozhodli oba problémy prošetřit více do hloubky. Přeci jen jde o záležitosti, které by byly pochopitelné u předsériové řady a které by rozhodně měla zachytit výstupní kontrola z továrny.
Čtěte také: Cybertruck zamířil do Muskova tunelu. Jak se obrovský pickup vešel?
Nejvýraznější je mezera mezi bočním panelem ložné plochy. Zatímco po většině délky lícuje s krytem, u jeho zadního zakončení výrazně vystupuje. Nejen, že esteticky kazí z vozu dojem, ale mohlo by dojít k i drobným úrazům. Vícero fotografií vozu ukazuje, že i přechody mezi dveřními panely a karoserií na několika místech nevzhledně přesahují. Jelikož jde zatím o stížnosti jediného majitele, tak je otázkou, zda se jedná o jeden vadný kus, nebo se bude tato situace opakovat u vícero vozidel. Výrazná část výroby je již robotizovaná, lze tedy předpokládat, že podobnou míru kvality budou mít i ostatní kousky.
Majitel se vyjádřil i k divnému fungování blinkru. Podle jeho slov až ve třetině případů neindikuje změnu směru. Jelikož jde o závažnější chybu než s lícováním panelů, bude v tomto případě požadovat po společnosti Tesla nápravu. Aby ovšem vůz pouze nepomlouval, zdůraznil neskutečně přesné řízení i velmi bohatý vnitřní prostor. S čím ovšem není příliš spokojený, je příliš mnoho pozornosti od okolí.
Po mnoha odkladech se dlouho vyhlížený Tesla Cybertruck začal prodávat na konci listopadu minulého roku. Od té doby jej obdrželo pár vyvolených klientů a mnoho zaměstnanců. Nyní se však začalo dostávat i na běžné zákazníky. Internet se tak začíná plnit i skutečně prvními nezávislými ohlasy. Ty nejsou příliš pozitivní, jak by se od vozu za cenu převyšující dva miliony korun očekávalo.
V obecném měřítku jsou zklamání vidět i v technických specifikacích. Vůz zdaleka nedisponuje inzerovaným dojezdem. Dalo by se říci, že nejde o nic výjimečného, marketingové prospekty často přehání. Ale Tesla se rozhodla, že aby dojezd seděl, musíte si pořídit příslušenství. Již toto samo o sobě může být pro mnoho zájemců důvod pro zrušení rezervace. Jakou zpětnou vazbu poskytli noví majitelé?
Na fóru vlastníků vozu se svěřil majitel s přezdívkou Susu2142. Celkové zpracování svého Cybertrucku ohodnotil na jedna minus. Ocelové pláty špatně lícují a pravý blinkr nevykazuje příliš velkou přesnost a občas vynechává. Na první pohled může jít o drobnosti. Majitel i ostatní účastníci diskuze se ale rozhodli oba problémy prošetřit více do hloubky. Přeci jen jde o záležitosti, které by byly pochopitelné u předsériové řady a které by rozhodně měla zachytit výstupní kontrola z továrny.
Čtěte také: Cybertruck zamířil do Muskova tunelu. Jak se obrovský pickup vešel?
Nejvýraznější je mezera mezi bočním panelem ložné plochy. Zatímco po většině délky lícuje s krytem, u jeho zadního zakončení výrazně vystupuje. Nejen, že esteticky kazí z vozu dojem, ale mohlo by dojít k i drobným úrazům. Vícero fotografií vozu ukazuje, že i přechody mezi dveřními panely a karoserií na několika místech nevzhledně přesahují. Jelikož jde zatím o stížnosti jediného majitele, tak je otázkou, zda se jedná o jeden vadný kus, nebo se bude tato situace opakovat u vícero vozidel. Výrazná část výroby je již robotizovaná, lze tedy předpokládat, že podobnou míru kvality budou mít i ostatní kousky.
Majitel se vyjádřil i k divnému fungování blinkru. Podle jeho slov až ve třetině případů neindikuje změnu směru. Jelikož jde o závažnější chybu než s lícováním panelů, bude v tomto případě požadovat po společnosti Tesla nápravu. Aby ovšem vůz pouze nepomlouval, zdůraznil neskutečně přesné řízení i velmi bohatý vnitřní prostor. S čím ovšem není příliš spokojený, je příliš mnoho pozornosti od okolí.