V nejnovější prezentaci čínské energetické firmy State Grid Corporation of China se objevila informace o tom, že se pracuje na novém standardu pro opravdu neskutečně rychlé nabíjení elektromobilů.
Není tajemstvím, že právě Čína patří mezi největší zájemce o rozšíření elektromobility. Vždyť hlavně její města dnes trápí smogová situace. Pro předpokládaný rozvoj elektrických vozů, který by k lepším podmínkám pro život ve městech pomohl, je však potřeba postupně vyřešit ty největší problémy. A jedním z nich je stále poměrně pomalé nabíjení.
Připravovaný standard rychlonabíjení GB/T by měl dosáhnout brutálního výkonu až 900 kW při 1 500 V a 600 A. Jestli se to podaří, tak by tato technologie byla téměř 4x výkonnější než současná verze standardu GB/T (ten má 237,5 kW při 950 V a 250 A). Pro srovnání s ostatními by za sebou nechala všechny dosavadní standardy, ať už nedávno představené CHAdeMO 2.0 s výkonem 400 kW, nebo CCS Combo s výkonem 350 kW.
Nejnovější standard GB/T s výkonem 900 kW by měl být připravený mezi roky 2019 a 2020.
zdroj: Insideevs
V nejnovější prezentaci čínské energetické firmy State Grid Corporation of China se objevila informace o tom, že se pracuje na novém standardu pro opravdu neskutečně rychlé nabíjení elektromobilů.
Tip: Tesla potichu oznámila částečný průlom na poli baterií
Není tajemstvím, že právě Čína patří mezi největší zájemce o rozšíření elektromobility. Vždyť hlavně její města dnes trápí smogová situace. Pro předpokládaný rozvoj elektrických vozů, který by k lepším podmínkám pro život ve městech pomohl, je však potřeba postupně vyřešit ty největší problémy. A jedním z nich je stále poměrně pomalé nabíjení.
Připravovaný standard rychlonabíjení GB/T by měl dosáhnout brutálního výkonu až 900 kW při 1 500 V a 600 A. Jestli se to podaří, tak by tato technologie byla téměř 4x výkonnější než současná verze standardu GB/T (ten má 237,5 kW při 950 V a 250 A). Pro srovnání s ostatními by za sebou nechala všechny dosavadní standardy, ať už nedávno představené CHAdeMO 2.0 s výkonem 400 kW, nebo CCS Combo s výkonem 350 kW.
Nejnovější standard GB/T s výkonem 900 kW by měl být připravený mezi roky 2019 a 2020.
zdroj: Insideevs