Kolegové z webového deníku Motor1 si pro nás připravili lahůdku v podobě nových snímků testovaného Mercedes-AMG GT73e. Tohle německé monstrum s hybridním pohonem se téměř bez kamufláže prohánělo zasněženými ulicemi a my díku tomu můžeme vidět zase o kus více. Naprostý vrchol nabídky čtyřdveřového sedanu má podle všeho jen pár viditelných změn v exteriéru oproti čistě benzínovým verzím.
Na fotkách si můžeme hned na první dobrou všimnout pár změn, které se snaží německý výrobce aut maskovat. Tou první je novější přední maska, která bude pravděpodobně o něco agresivnější než u nižších verzí. Zadní strana pak neprošla žádnými výraznějšími změnami, respektive se nám žádné nepodařilo ani odhalit. Co se týče interiéru, tak ten počítáme, že bude totožný s ostatními verzemi. Maximálně tak verze výbavy.
Čtěte také: Mercedes-Benz EQA představen! Elektromobil nabídne dojezd až 486 kilometrů
Pod kapotou se pak skrývá čtyřlitrový osmiválec se dvěma turby, který by měl ze sebe dostat až 805 koní (600 kW). To je opravdu výrazná změna oproti spalovací verzi GT 63 S, který vyprodukuje “pouze” 630 koní (470 kW). Stovku by pak mohl dát za méně než tři sekundy. Premiéry se snad dočkáme už tento rok.
Kolegové z webového deníku Motor1 si pro nás připravili lahůdku v podobě nových snímků testovaného Mercedes-AMG GT73e. Tohle německé monstrum s hybridním pohonem se téměř bez kamufláže prohánělo zasněženými ulicemi a my díku tomu můžeme vidět zase o kus více. Naprostý vrchol nabídky čtyřdveřového sedanu má podle všeho jen pár viditelných změn v exteriéru oproti čistě benzínovým verzím.
Na fotkách si můžeme hned na první dobrou všimnout pár změn, které se snaží německý výrobce aut maskovat. Tou první je novější přední maska, která bude pravděpodobně o něco agresivnější než u nižších verzí. Zadní strana pak neprošla žádnými výraznějšími změnami, respektive se nám žádné nepodařilo ani odhalit. Co se týče interiéru, tak ten počítáme, že bude totožný s ostatními verzemi. Maximálně tak verze výbavy.
Čtěte také: Mercedes-Benz EQA představen! Elektromobil nabídne dojezd až 486 kilometrů
Pod kapotou se pak skrývá čtyřlitrový osmiválec se dvěma turby, který by měl ze sebe dostat až 805 koní (600 kW). To je opravdu výrazná změna oproti spalovací verzi GT 63 S, který vyprodukuje “pouze” 630 koní (470 kW). Stovku by pak mohl dát za méně než tři sekundy. Premiéry se snad dočkáme už tento rok.