Jeep si dává s představením nového Wrangleru skutečně na čas. Podle nových snímků a konceptu to vypadá, že by se snad mohlo blýskat na lepší časy. Ale ještě nejásejte. Když se na rendery podíváte zblízka, zjistíte, že tohle nový Wrangler není. Jen je mu zatraceně hodně podobný. Za touto odolnou čtyřkolkou stojí bombajská automobilka Mahindra Automotive.
Mahindra Electric Automobiles, zkráceně MEAL, je dceřinou společností Mahindra & Mahindra, jednoho z indických největších výrobců automobilů. K představení nejnovějšího konceptu ale nedošlo na domácí půdě. Oficiální event se konal v Kapském městě v Jihoafrické republice.
Model Thar.e má být podle společnosti více než jen elektrickou revolucí legendárního offroadu od Jeepu. Má jít o odvážný stroj s výrazným designem, který ztělesňuje ducha typického pro SUV indické značky. Vůz se ovšem Jeepu podobá čistě náhodně. Mnoho svých designových prvků přebírá od svého spalovacího předchůdce se stejným názvem, Thar.
Čtěte také: Koncern VW slaví. Po silnicích už jezdí 1 milion elektromobilů na platformě MEB
Vysoký postoj a neskutečná světlá výška přímo vyzývají majitele k průzkumu těžko dosažitelných míst mimo civilizaci a běžné komunikace. Uvnitř vozu převládá minimalizace a maximální funkčnost. Najdete zde ale vše, co ke klasickému offroadu patří. Za zmínku stojí odolné materiály, mnoho úchytů a skvělým bonusem je otočný středový displej. Mahindra postavila vůz na nové elektrické platformě INGLO EV. V budoucnu na ní plánuje umístit více vozidel.
Zajímavostí je, že tato platforma není původní. Jde o upravenou verzi klasické koncernové platformy MEB. I když výrobce zatím neuvedl bližší technické specifikace, díky přítomnosti tohoto podvozku lze určité parametry odhadnout. Během úterního představení navíc došlo i o oficiálnímu prohloubení spolupráce mezi automobilkou a koncernem Volkswagen. Koncern dále bude dodávat elektrické motory. O baterie se postará čínský BYD, alespoň do doby, kdy bude VW schopné poskytnout vlastní dodávky. Kdy se tento offroad dostane na trh není zatím jisté.
Jeep si dává s představením nového Wrangleru skutečně na čas. Podle nových snímků a konceptu to vypadá, že by se snad mohlo blýskat na lepší časy. Ale ještě nejásejte. Když se na rendery podíváte zblízka, zjistíte, že tohle nový Wrangler není. Jen je mu zatraceně hodně podobný. Za touto odolnou čtyřkolkou stojí bombajská automobilka Mahindra Automotive.
Mahindra Electric Automobiles, zkráceně MEAL, je dceřinou společností Mahindra & Mahindra, jednoho z indických největších výrobců automobilů. K představení nejnovějšího konceptu ale nedošlo na domácí půdě. Oficiální event se konal v Kapském městě v Jihoafrické republice.
Model Thar.e má být podle společnosti více než jen elektrickou revolucí legendárního offroadu od Jeepu. Má jít o odvážný stroj s výrazným designem, který ztělesňuje ducha typického pro SUV indické značky. Vůz se ovšem Jeepu podobá čistě náhodně. Mnoho svých designových prvků přebírá od svého spalovacího předchůdce se stejným názvem, Thar.
Čtěte také: Koncern VW slaví. Po silnicích už jezdí 1 milion elektromobilů na platformě MEB
Vysoký postoj a neskutečná světlá výška přímo vyzývají majitele k průzkumu těžko dosažitelných míst mimo civilizaci a běžné komunikace. Uvnitř vozu převládá minimalizace a maximální funkčnost. Najdete zde ale vše, co ke klasickému offroadu patří. Za zmínku stojí odolné materiály, mnoho úchytů a skvělým bonusem je otočný středový displej. Mahindra postavila vůz na nové elektrické platformě INGLO EV. V budoucnu na ní plánuje umístit více vozidel.
Zajímavostí je, že tato platforma není původní. Jde o upravenou verzi klasické koncernové platformy MEB. I když výrobce zatím neuvedl bližší technické specifikace, díky přítomnosti tohoto podvozku lze určité parametry odhadnout. Během úterního představení navíc došlo i o oficiálnímu prohloubení spolupráce mezi automobilkou a koncernem Volkswagen. Koncern dále bude dodávat elektrické motory. O baterie se postará čínský BYD, alespoň do doby, kdy bude VW schopné poskytnout vlastní dodávky. Kdy se tento offroad dostane na trh není zatím jisté.