Poměrně neznámý projekt je vedený lidmi, kteří dříve dělali v elektromobilní divizi automobilky BMW. A Canoo rozhodně má šanci na úspěch.
Zatím o tomto elektromobilu moc slyšet nebylo, projekt ale, na rozdíl od mnoha podobných, vypadá překvapivě schopně a má potenciál se stát prodejním hitem. V posledních šesti měsících probíhalo testování a od 10. listopadu pak začaly testy na silnicích. Ty už přinesly své výsledky – byla vylepšena odezva řízení a vyhodnocuje se schování podvozku.
Canoo má půdorys velikosti běžného vozu, ale prostor uvnitř je doslova maximalizovaný, vzdáleně tento elektromobil může někomu připomínat původní Volkswagen T1. O technice se toho zatím moc neví, dojezd by měl být zhruba 400 kilometrů.
Podle slov CEO firmy Canoo, Ulricha Kranze, má vůz sice solidní výkonový potenciál, ale na žádné závodění to nebude. Slušná dynamika je spíše vedlejším produktem pohonu elektromotorem. Akumulátor byl umístěn co nejníže to šlo a samotná platforma má být nejtenčí, jaká v současné době existuje.
Vůz přináší nejen trochu neotřelý design, ale i velmi zajímavý prvek v podobě jakého si předního spodního skla, které evokuje kokpit vrtulníku. Tento průhled má především pomoci při parkování a slouží jako jakási náhrada parkovacích senzorů. Řidič tak přesně ví, a hlavně vidí, kde jeho auto končí a jak daleko to má ještě třeba ke zdi nebo nárazníku jiného vozu.
Canoo by mělo být dostupné formou pronájmu, tedy jakéhosi operativního leasingu. První dodávky, pokud vše půjde podle plánu, začnou v roce 2021 a měsíčně by měl tento elektromobil být k dipozici za 500 dolarů, tedy asi 11 600 korun.
Zdroj: electrek
Poměrně neznámý projekt je vedený lidmi, kteří dříve dělali v elektromobilní divizi automobilky BMW. A Canoo rozhodně má šanci na úspěch.
Tip: Nejen elektromobily od ledna 2020 bez dálniční známky
Zatím o tomto elektromobilu moc slyšet nebylo, projekt ale, na rozdíl od mnoha podobných, vypadá překvapivě schopně a má potenciál se stát prodejním hitem. V posledních šesti měsících probíhalo testování a od 10. listopadu pak začaly testy na silnicích. Ty už přinesly své výsledky – byla vylepšena odezva řízení a vyhodnocuje se schování podvozku.
Canoo má půdorys velikosti běžného vozu, ale prostor uvnitř je doslova maximalizovaný, vzdáleně tento elektromobil může někomu připomínat původní Volkswagen T1. O technice se toho zatím moc neví, dojezd by měl být zhruba 400 kilometrů.
Podle slov CEO firmy Canoo, Ulricha Kranze, má vůz sice solidní výkonový potenciál, ale na žádné závodění to nebude. Slušná dynamika je spíše vedlejším produktem pohonu elektromotorem. Akumulátor byl umístěn co nejníže to šlo a samotná platforma má být nejtenčí, jaká v současné době existuje.
Vůz přináší nejen trochu neotřelý design, ale i velmi zajímavý prvek v podobě jakého si předního spodního skla, které evokuje kokpit vrtulníku. Tento průhled má především pomoci při parkování a slouží jako jakási náhrada parkovacích senzorů. Řidič tak přesně ví, a hlavně vidí, kde jeho auto končí a jak daleko to má ještě třeba ke zdi nebo nárazníku jiného vozu.
Canoo by mělo být dostupné formou pronájmu, tedy jakéhosi operativního leasingu. První dodávky, pokud vše půjde podle plánu, začnou v roce 2021 a měsíčně by měl tento elektromobil být k dipozici za 500 dolarů, tedy asi 11 600 korun.
Zdroj: electrek