Čínský startup, který má zatím, zdá se dobře nakročeno k úspěchu, se chystá ještě tento rok uvést na trh svůj první elektromobil.
K-Byte bude sedan, M-Byte pak má být SUV. Oba tyto vozy budou elektromobily a mají dostat i systém autopilota. To hlavní, čím se budou odlišovat od konkurence, se ale nachází uvnitř.
Na displeje ale mají asi v Bytonu nějakou úchylku. Další, dotykový je totiž uvnitř kružnice volantu a ještě jeden se nachází na středové loketní opěrce. Vnucuje se tak myšlenka, jak velkou porci s kapacity baterie si provoz tolika obrazovek a k nim přidružených výpočetních prostředků, ukousne?
Zdroj: electrek
Čínský startup, který má zatím, zdá se dobře nakročeno k úspěchu, se chystá ještě tento rok uvést na trh svůj první elektromobil.
K-Byte bude sedan, M-Byte pak má být SUV. Oba tyto vozy budou elektromobily a mají dostat i systém autopilota. To hlavní, čím se budou odlišovat od konkurence, se ale nachází uvnitř.
Přímo obrovský displej se táhne od levého k pravému A sloupku. Na výšku má 25 a na šířku těžko uvěřitelných 124 centimetrů. Na tak velkou obrazovku se vejde obrovské množství informací, čehož jistě výrobce patřičně využije.
Na displeje ale mají asi v Bytonu nějakou úchylku. Další, dotykový je totiž uvnitř kružnice volantu a ještě jeden se nachází na středové loketní opěrce. Vnucuje se tak myšlenka, jak velkou porci s kapacity baterie si provoz tolika obrazovek a k nim přidružených výpočetních prostředků, ukousne?
Zdroj: electrek