Když dojde šťáva v elektromobilu, je to o něco horší, než když dojde spalováku benzín nebo nafta.
Ono totiž elektromobil se nesmí tahat, jediný způsob, jak ho převážet je naložit ho. Což je kolikrát problém, takže se muselo přijít s jiným řešením. Tím má být jakási mobilní dobíjecí stanice, která jednoduše přijede k “mrtvému” elektromobilu a dobije ho natolik, aby k nejbližší nabíječce zvládl dojet.
Birtská silniční asistenční služba RAC si pořídila technologii, která bude zabudována do šesti jejích Fordů Transit Custom, které budou sloužit v Londýně, Birminghamu a Manchesteru od června letošního roku. Časem se počítá s větším počtem vozů vybavených touto technologií s tím, jak bude růst počet elektromobilů na silnicích.
Něco takového se zákonitě musí dostat i do zbytku civilizovaného světa, kde se vozy na baterie rozšiřují. Je tak dobře možné, že za nedlouho se budeme s těmito mobilními dobíjecími stanicemi setkávat i u nás.
Zdroj: insideevs
Když dojde šťáva v elektromobilu, je to o něco horší, než když dojde spalováku benzín nebo nafta.
Ono totiž elektromobil se nesmí tahat, jediný způsob, jak ho převážet je naložit ho. Což je kolikrát problém, takže se muselo přijít s jiným řešením. Tím má být jakási mobilní dobíjecí stanice, která jednoduše přijede k “mrtvému” elektromobilu a dobije ho natolik, aby k nejbližší nabíječce zvládl dojet.
Birtská silniční asistenční služba RAC si pořídila technologii, která bude zabudována do šesti jejích Fordů Transit Custom, které budou sloužit v Londýně, Birminghamu a Manchesteru od června letošního roku. Časem se počítá s větším počtem vozů vybavených touto technologií s tím, jak bude růst počet elektromobilů na silnicích.
Něco takového se zákonitě musí dostat i do zbytku civilizovaného světa, kde se vozy na baterie rozšiřují. Je tak dobře možné, že za nedlouho se budeme s těmito mobilními dobíjecími stanicemi setkávat i u nás.
Zdroj: insideevs