Audi unikly informace o novém e-tronu. Dostane facelift a řadu novinek
- Z výzkumného střediska Audi unikly tajné informace
- Takto by měl vypadat nový vlajkový e-tron
- Jaká bude blízká budoucnost elektrických modelů Audi?

Při vývoji nových automobilů dbají výrobci na přísné utajení veškerých informací, jejichž prezentaci mají přesně načasovanou. Jejich práci se snaží kazit nejrůznější lovci senzací a tajní informátoři, kteří se snaží fanouškům odhalit utajené detaily co možná nejdřív. Přesně jako nyní. Na základě informací z Německa byl vytvořen render vozu Audi e-tron 2023.
Nový Audi e-tron dostane víc než pouhý facelift
Možná jste o tom už slyšeli, na cestě je aktualizovaná verze Audi e-tron. Tenhle model je nyní starý téměř tři roky a proto v polovině životnosti potřebuje aktualizaci, aby zůstal konkurenceschopný. Pravděpodobně ale nepůjde jen o typický facelift. Zdá se, že místo pouhých změn přední masky Audi údajně také dodá e-tronu zcela novou baterii, se kterou dokáže urazit až 600 km na jedno nabití.
Vůz samozřejmě dostane běžné základní prvky faceliftu jako novou masku, přepracované světlomety a aktualizované nárazníky. Detailní ztvárnění aktualizovaného e-tronu na základě špionážních snímků testovacích vozidel v Německu vytvořil server topelectricsuv.com. Vzhledem k tomu, že jak e-tron, tak e-tron Sportback byly spatřeny s minimální kamufláží, je uvedené vykreslení pravděpodobně velmi přesné.

Čtěte také: Audi míří za stoprocentní elektrifikací. Investuje do ní neuvěřitelnou částku
Audi plánuje důrazný přechod k elektromobilitě
Faceliftovaný e-tron se začne prodávat koncem roku 2022. Brzy poté by se k němu měl přidat o něco menší Q6 e-tron. Samotný e-tron bude nakonec v roce 2026 nahrazen zcela novým modelem Q8 e-tron.
V příštích pěti letech chce Audi urychlit přechod k udržitelné prémiové mobilitě a tomu také odpovídají plánované investice. Automobilka má v příštích letech vyčleněno na elektrifikaci a hybridizaci přibližně 18 miliard euro (zhruba 455 miliard korun).
Autor článku

Mám rád snad všechny nové technologie. Obzvlášť, pokud jsou určené k cestování. A když je s nimi spojený výkon, rychlost a trocha adrenalinu, jsem na vrcholu blaha. Líbí se mi heslo "Žít a nechat žít".
Mám rád snad všechny nové technologie. Obzvlášť, pokud jsou určené k cestování. A když je s nimi spojený výkon, rychlost a trocha adrenalinu, jsem na vrcholu blaha. Líbí se mi heslo "Žít a nechat žít".